Oferta pracy

Specjalista ds. Księgowo-Kadrowych

SMART AUTOMATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄO firmie

SMART AUTOMATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Władysława Trylińskiego 5

Olsztyn

Smart Automation Sp. z o.o. istnieje od 2009r. Jesteśmy firmą specjalizującą się w automatyzacji i robotyzacji procesów przemysłowych. Pracujemy w oparciu o takie wartości jak kreatywność, współpraca, energia i rozwój. Opieramy się na nowoczesnych, optymalnych rozwiązaniach i stale stawiamy sobie wyzwania. Projektujemy z perspektywy potrzeb, a nie ograniczeń. Indywidualne potrzeby klienta są dla nas zawsze ważniejsze niż ograniczenia technologiczne. Nasz zespół tworzą ludzie ambitni, pasjonaci swojej pracy – nastawieni na rozwój i zawsze gotowi do poszerzania swojej wiedzy oraz kompetencji.

Misja Smart Automation:

„Z otwartymi umysłami podejmujemy ambitne wyzwania oferując naszym partnerom innowacyjne i wartościowe rozwiązania, a naszym pracownikom możliwości ciągłego rozwoju i współpracę w kreatywnym zespole”

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Księgowo-Kadrowych

Do najważniejszych zadań Specjalisty ds. księgowo-kadrowych będzie należało:

  • zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;
  • terminowe kompletowanie, wprowadzanie do systemu;
  • opracowywanie oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów dla biura rachunkowego w zakresie rozliczeń księgowych;
  • prowadzenie i obsługa rozrachunków z dostawcami i odbiorcami krajowymi i zagranicznymi;
  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac;
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień, absencji;
  • przygotowywanie umów oraz dokumentacji dotyczącej nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy oraz sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych;
  • nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP;
  • sporządzanie dokumentów do ZUS, US, GUS i PFRON;
  • wprowadzanie do systemu i rozliczanie delegacji służbowych;
  • prowadzenie kasy firmowej;
  • udział w przygotowywaniu raportów, prezentacji, analiz i zestawień na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne.

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego kierunkowego (administracja, finanse);
  • kilkuletniego doświadczenia w pracy na pokrewnym stanowisku;
  • doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi i naliczania wynagrodzeń;
  • dobrej znajomości przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych;
  • dobrej znajomości przepisów prawa pracy, RODO i ubezpieczeń społecznych;
  • biegłej znajomości obsługi komputera (MS Office);
  • samodzielności i zaangażowania w podejmowane zadania;
  • skrupulatności i bardzo dobrej organizacji pracy;
  • sumienności, odpowiedzialności i rzetelności;
  • kreatywności i otwartości na zmiany;
  • zorientowania na rozwój i podnoszenia kwalifikacji;
  • mile widziana znajomość programu klasy ERP Enova365;
  • mile widziana znajomość języków obcych.

Wybranym Kandydatom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • kompleksowe wdrożenie do pracy;
  • pracę w proaktywnym i kreatywnym  zespole  ceniącym szczerość i dobrą atmosferę;
  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia, umiejętności i posiadanych kompetencji;
  • rozwój zawodowy  i zdobycie szerokiego doświadczenia poprzez udział w licznych szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych;
  • niezbędne narzędzia i materiały do pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy