Oferta pracy

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych przez SPDC Holding  Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie dla celów udziału w rekrutacji, w którym złożyłem/złożyłam te dokumenty, a także w przyszłych rekrutacjach. Wiem, że powyższa zgoda może być odwołana w każdym momencie, co jest jednoznaczne z brakiem możliwości dalszego uczestnictwa w tej i następnych rekrutacjach i nie ma wpływu na przetwarzanie danych, które miało miejsce przed jej odwołaniem.”

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
SPDC HOLDING sp. z o.o.

Specjalista ds. księgowości i administracji

SPDC HOLDING sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Rakowiecka 32A
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 16 lis 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

SPDC HOLDING sp. z o.o.

Rakowiecka 32A

Warszawa

SPDC HOLDING sp. z o.o.

SPDC Holding to grupa kapitałowa działająca prężnie na międzynarodowym rynku recyklingu.

Firma powstała na kanwie kilkunastu lat doświadczeń w branży produkcji i przetwórstwa tworzyw sztucznych. Wierzymy, że przyszłością konkurencyjnej i nowoczesnej gospodarki, jak również priorytetem w dziedzinie ochrony zasobów środowiska naturalnego jest wykorzystywanie surowców wtórnych do ponownej produkcji.

Specjalista ds. księgowości i administracji

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie i kontrola procesu fakturowania usług oraz innych przychodów wynikających z realizacji umów leasingu i umów serwisowych,
  • Odpowiedzialność za zgodność z wewnętrznymi procedurami dotyczącymi fakturowania,
  • Odpowiedzialność za prowadzenie zobowiązań i należności spółki 
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług
  • Wsparcie działu handlowego 
  • Weryfikacja nowych umów, celem zapewnienia zgodności z prawnymi, finansowymi i technicznymi  wymogami firmy pod kątem fakturowania klientów,
  • Wprowadzanie informacji w systemie zarządzania kontraktami celem zapewnienia prawidłowego fakturowania, rozpoznawania przychodów i  raportowania,
  • Odpowiedzialność za zapewnienie zgodnego z umowami fakturowania klientów,

Wymagania:

  • Cztery lata doświadczenia pracy w księgowości/przy fakturowaniu,
  • Doświadczenie w programach księgowych (Symfonia, Optima, Fakturownia itp).
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dokładność, samodzielność i solidność w działaniu,
  • Umiejętność ustalania priorytetów i zdolność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie).

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy umowy o pracę
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych,
  • Stabilne warunki pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.


SPDC Holding to grupa kapitałowa działająca prężnie na międzynarodowym rynku recyklingu.

Firma powstała na kanwie kilkunastu lat doświadczeń w branży produkcji i przetwórstwa tworzyw sztucznych. Wierzymy, że przyszłością konkurencyjnej i nowoczesnej gospodarki, jak również priorytetem w dziedzinie ochrony zasobów środowiska naturalnego jest wykorzystywanie surowców wtórnych do ponownej produkcji.

Specjalista ds. księgowości i administracji

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie i kontrola procesu fakturowania usług oraz innych przychodów wynikających z realizacji umów leasingu i umów serwisowych,
  • Odpowiedzialność za zgodność z wewnętrznymi procedurami dotyczącymi fakturowania,
  • Odpowiedzialność za prowadzenie zobowiązań i należności spółki 
  • Kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług
  • Wsparcie działu handlowego 
  • Weryfikacja nowych umów, celem zapewnienia zgodności z prawnymi, finansowymi i technicznymi  wymogami firmy pod kątem fakturowania klientów,
  • Wprowadzanie informacji w systemie zarządzania kontraktami celem zapewnienia prawidłowego fakturowania, rozpoznawania przychodów i  raportowania,
  • Odpowiedzialność za zapewnienie zgodnego z umowami fakturowania klientów,

Wymagania:

  • Cztery lata doświadczenia pracy w księgowości/przy fakturowaniu,
  • Doświadczenie w programach księgowych (Symfonia, Optima, Fakturownia itp).
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dokładność, samodzielność i solidność w działaniu,
  • Umiejętność ustalania priorytetów i zdolność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Dobra znajomość aplikacji MS Office,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie).

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy umowy o pracę
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych,
  • Stabilne warunki pracy w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Ogłoszenie archiwalne