Oferta pracy

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY Zastrzegamy prawo do odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o zamieszczenie klauzuli w CV: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Primulator Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi dla celów aktualnie prowadzonej rekrutacji oraz rekrutacji przyszłych. Przysługuje mi prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania."
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Primulator Sp. z o.o.

Specjalista ds. księgowości AR i kontroli należności

Primulator Sp. z o.o.O firmie

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • Ważna dzień
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie i prowadzenie programu wsparcia w procesie prognozowania płynności gotówkowej

  • Rozwiązywanie zapytań wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących płatności

  • Weryfikacja i uzgadnianie kont zobowiązań i należności

  • Windykacja należności

  • Tworzenie raportu wiekowania należności i zobowiązań

  • Nadzór i kontrola limitu kredytowego dotyczącego zleceń sprzedaży

  • Bieżąca obsługa umów bankowych i ubezpieczeniowych

  • Księgowanie faktur zakupowych i magazynowych

  • Stała współpraca z działem Księgowości oraz Kontrolingu

  • Udział w zamknięciu miesiąca i roku

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku

  • Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Ms Excel) oraz systemu SAP

  • Umiejętności analityczne i komunikacyjne

  • Minimum dobra znajomość języka angielskiego

  • Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów

  • Dobra organizacja pracy własnej, sumienność oraz zdolności analityczne

  • Zaangażowanie, samodzielność i proaktywna postawa

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Dobrą atmosferę pracy

  • Ciekawą i perspektywiczną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

  • Wysokie standardy pracy i profesjonalizm otoczenia

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • pikniki rodzinne

Primulator Sp. z o.o.

Od początku działania Primulator koncentruje się na zapewnieniu najwyższej jakości koncepcji i rozwiązań B2B dla sektora HoReCa.

Primulator powstał w 1966 roku w Oslo, a od 1991 roku lat istnieje w Polsce. Korzystając z wieloletniej wiedzy i doświadczeń europejskich oddziałów zapewniamy kompleksowe rozwiązania dla kawiarni, lodziarni, cukierni, piekarni i hoteli - od technologicznej fazy projektowej lokalu, poprzez wyposażenie w sprzęt, kończąc na szkoleniach, przy zapewnieniu najwyższej jakości usług serwisowych. Nasze biura znajdują się w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Zabrzu, Gdyni, Wrocławiu i Bydgoszczy.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje