Ta oferta pracy jest nieaktualna od 3 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. księgowości i rozliczeń

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2017-11-13

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

www.kiano.com

Aby Tworzyć niezwykłe produkty potrzeba pasji, zaangażowania, twórczych i otwartych umysłów oraz współpracy na poziomie całej organizacji. To najlepiej określa nasz zespół.

Miarą wyników naszej pracy jest Marka Kiano, którą sygnujemy między innymi produkty z kategorii Notebook, Smartphone, Tablet.

Nasze produkty wyróżnia design i użyteczność, a tworzymy je w taki sposób aby co dzień dawały radość i satysfakcję użytkowania.

Współpracujemy ze wszystkimi Kluczowymi partnerami Handlowymi w Europie Środkowo Wschodniej i docieramy z produktami do ponad 50 milionów potencjalnych klientów.

 

Planując dalszy dynamiczny rozwój Marki poszukujemy osób które dołączą do zespołu pełnego pasji, zaangażowania i twórczych umysłów na stanowisko: 

Specjalista ds. księgowości i rozliczeń
Miejsce pracy: Kraków

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • bieżącą współpracę z kancelarią podatkową obsługującą spółkę
  • obsługę dokumentów w programie Subiekt
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • ewidencję faktur kosztowych
  • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych
  • współpracę z bankami i firmami zewnętrznymi w zakresie finansowo – administracyjnym
  • współudział w tworzeniu budżetu, planów finansowych, raportów, analiz
  • wsparcie pracy przełożonych innych działów w zleconych zadaniach
  • rozliczanie delegacji służbowych 

Atutami poszukiwanego kandydata są: 

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze finansów i księgowości
  • aktualna wiedza z zakresu finansów i rachunkowości
  • znajomość programu Subiekt
  • znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym (tabele przestawne, makra)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2 lub wyższy)
  • umiejętność ustalania priorytetów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność
  • zdolności analityczne
  • skrupulatność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, zdolności do efektywnej pracy pod presją czas

Co oferujemy? 

  • samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju w firmie działającej na międzynarodowych rynkach
  • wyjątkową możliwość zdobywania doświadczenia w szerokim spektrum działalności biznesowej, pod okiem liderów w branży
  • możliwość awansu zawodowego
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy 

Osoby zainteresowane zapraszamy do przesłania CV oraz listu motywacyjnego wraz
z poniższą klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
(Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się