Ta oferta pracy jest nieaktualna od 7 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Łączności w Dziale Łączności

  • Opole, opolskie
  • Ludwika Waryńskiego, 45-001 Opole, Polska pokaż mapę
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 18.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.
     
    Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
     
    To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
     
    TAURON Dystrybucja S.A., największy w kraju dystrybutor energii elektrycznej, poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Łączności w Dziale Łączności

    Nr ref: TD/2019/06/17
    TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Opolu
    Miejsce pracy: Opole

    Obowiązki:

    • Prowadzenie eksploatacji systemów infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności oraz wykonywanie konfiguracji urządzeń i systemów łączności
    • Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, protokołów zabiegów eksploatacyjnych, ewidencji systemów i urządzeń telekomunikacji zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • Obsługa incydentów, awarii i realizacja usług zgłaszanych przez klientów
    • Udział w pracach związanych z usuwanie złożonych uszkodzeń i awarii
    • Przygotowanie dokumentacji w zakresie systemów i urządzeń infrastruktury teleinformatycznej
    • Udział w odbiorach technicznych aparatury i obiektów inwestycyjnych
    • Udział w projektach inwestycyjnych, w tym sporządzanie wycen realizacji prac, specyfikacji warunków zamówienia oraz wykonywanie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń w zakresie inwestycyjnym
    • Administrowanie systemami infrastruktury telekomunikacyjnej i łączności
    • Opracowywanie raportów i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki

    Wymagania:

    • Wykształcenie średnie (kierunek elektryczny lub IT/ telekomunikacja/ teleinformatyka)
    • 1 rok doświadczenia w obszarze IT, telekomunikacji, teleinformatyki
    • Dobra znajomość obsługi pakietu Ms Office i środowiska Windows w zakresie obsługi
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym ze znajomością terminologii teleinformatycznej
    • Świadectwo kwalifikacyjne E
    • Prawo jazdy kat. B
    • Wiedza z zakresu urządzeń i systemów telekomunikacyjnych, teleinformatycznych
    • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej w zakresie telekomunikacji
    • Budowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się

    Mile widziane:

    • Wykształcenie wyższe (kierunek elektryczny lub IT/ telekomunikacja/ teleinformatyka)
    • 2 lata doświadczenia w obszarze IT, telekomunikacji, teleinformatyki
    • Świadectwo kwalifikacyjne D
    • Doświadczenie w zakresie eksploatacji lub montażu i uruchamiania urządzeń telekomunikacyjnych/ teleinformatycznych

    Oferujemy:

    • Profesjonalne wdrożenie do pracy na danym stanowisku
    • Interesującą pracę w zespole specjalistów z dużym doświadczeniem
    • Szkolenia podnoszące kwalifikacje i zapewniające rozwój zawodowy
    • Pakiet socjalny


    Zainteresowane osoby prosimy o składanie aplikacji do dnia 15.07.2019 r.


    Aby zaaplikować, kliknij w poniższy przycisk „Aplikuj”.

    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu z wybranymi kandydatami.