Oferta pracy

Specjalista ds. Łańcucha Dostaw

Airbus Poland S.A.

Airbus Poland S.A.

Aleja Krakowska 110/114

Włochy

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie dostępności materiałów, usług dla klienta wewnętrznego na wymaganym poziomie jakościowym i kosztowym oraz w wymaganym terminie,

  • tworzenie, zatwierdzanie i monitorowanie realizacji zamówień,

  • wybieranie dostawców oraz negocjowanie umów handlowych,

  • optymalizowanie kosztów oraz weryfikowanie i zatwierdzanie dokumentów finansowych związanych z dostawami,

  • zarządzanie procesem reklamacji,

  • przygotowywanie dokumentów do audytów i udział w audytach,

  • zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu: ekonomii/inżynierii/ handlu,

  • min. 2-letnie doświadczenie związane z zakupami, najlepiej w międzynarodowym przedsiębiorstwie lub/i w firmie produkcyjnej,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,

  • znajomości systemu SAP-MM na poziomie zaawansowanym,

  • bardzo dobra znajomość Ms Office, w szczególność Ms Excel,

  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i prezentacyjne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • parking dla pracowników

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

Airbus Poland S.A.

Jesteśmy pasjonatami lotnictwa na pełnym etacie. Projektujemy, produkujemy, montujemy i serwisujemy samoloty od 90 lat. Spod naszych rąk wychodzi m.in. samolot szkolno-treningowy dla pilotów polskich sił powietrznych PZL Orlik TC II Advanced, elementy samolotu pasażerskiego Airbus 330 oraz wojskowego CASA C295. Szukamy współpracowników, z którymi będziemy mogli dzielić naszą pasję i dumę z pracy.

Przewiń do profilu firmy