Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. logistyki i administracji

MODE SPÓŁKA AKCYJNA

  • Leśna 8
    Straszyn (pow. gdański), pomorskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista

MODE SPÓŁKA AKCYJNA

Leśna 8

Straszyn (pow. gdański)

Jesteśmy uznanym na świecie producentem urządzeń do zautomatyzowanej fotografii produktowej notowanym na rynku New Connect. Nasze produkty tworzymy dla ludzi, z myślą o ich potrzebach i indywidualnych preferencjach. W ciągu 10 lat zdobyliśmy zaufanie wśród tysięcy odbiorców z całego świata.
Dla nas to ciągle mało, w związku z powyższym powiększamy nasz zespół i poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. logistyki i administracji

Obowiązki:

  • Odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu lub eksportu materiałów, surowców, części zamiennych lub produktów gotowych
  • Bieżąca współpraca z dostawcami i klientami firmy
  • Ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży
  • Współpraca z agencjami celnymi i firmami spedycyjnymi
  • Planowanie dystrybucji i dostaw zgodnie z zamówieniami i specyfikacją ładunkową
  • Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych,
  • Tworzenie i nadzorowanie procedur wewnętrznych w firmie,
  • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień,
  • Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości i kadr zgodnie z procedurami,
  • Udział w codziennych pracach biura,
  • Prowadzenie dokumentacji, w tym rejestracja i archiwizacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Organizacja, koordynacja oraz pomoc w rozliczaniu podróży służbowych pracowników firmy,
  • Sporządzanie dokumentacji ofertowo-sprzedażowej,
  • Obsługa faktur kosztowych oraz przelewów, monitoring płatności,

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach związanych z logistyką i administracją w przedsiębiorstwie
  • Doświadczenie związane z generowaniem oraz nadzorem przepływu dokumentów księgowo-magazynowych (FV, PZ, WZ, RW, DEX, WDT itp.)
  • Znajomość przepisów celnych w eksporcie i imporcie.
  • Umiejętność efektywnego zarządzania dokumentacją zewnętrzną i wewnętrzną firmy
  • Umiejętność zarządzania precesami logistycznymi w transporcie międzynarodowym
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Znajomość przepisów związanych z kadrami oraz obowiązkami korporacyjnymi spółki,
  • Znajomość obsługi programów magazynowo-księgowych
  • Doświadczenie w zakresie odpowiedzialności za prawidłową pracę biura i dział administracji przedsiębiorstwa
  • Umiejętność tworzenia i wdrażaniach nowych procesów wewnętrznych
  • Doświadczenie w relacjach z klientem B2B
  • Znakomita organizacja czasu pracy, konsekwencja w działaniu, odpowiedzialność
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • Samodzielność
  • Perfekcjonizm w działaniu

Mile widziane:

  • Znajomość programu Symfonia ERP

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na zastępstwo
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Cenne doświadczenie w firmie o ogólnoświatowym zasięgu
  • Pracę na pełny etat w niezwykle dynamicznym międzynarodowym środowisku
  • Pracę w młodym, pozytywnym i ambitnym zespole
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Profesjonalne szkolenia

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne