Ta oferta pracy jest nieaktualna od 76 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta

  • Bieruń, śląskie
  • Specjalista
  • 08.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


     

    Specjalista ds. Logistyki
    i Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Bieruń
     
     
     
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV 
    w języku angielskim
    klikając w przycisk aplikowania.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
    Sanhua Aweco jest globalną firmą zatrudniającą prawie 2000 pracowników. Nasze 4 zakłady zlokalizowane są w Polsce, Chinach, Austrii i Turcji, centra R&D w Austrii, Niemczech i Chinach, a dział sprzedaży działa na całym świecie. Od 2013 roku jesteśmy częścią SANHUA, światowego lidera systemów AGD, motoryzacji i klimatyzacji, zatrudniającego 20.000 pracowników na całym świecie. Produkowane przez nas systemy można odnaleźć w niemal każdym urządzeniu gospodarstwa domowego czy klimatyzatorze, jak również w co drugim, nowo wyprodukowanym samochodzie na świecie. Jesteśmy kluczowym dostawcą rozwiązań dla wszystkich największych producentów pralek, zmywarek, ekspresów do kawy, samochodów i klimatyzatorów. Jesteśmy światowym nr 1 wielu wynalezionych przez nas systemach rozwiązaniach. Z sukcesem łączymy europejską tradycję i doświadczenie AWECO, z azjatyckim dynamicznym rozwojem, innowacyjnością, patrzeniem w przyszłość i ścieżką rozwoju SANHUA.

    Dla naszej siostrzanej spółki, Grupy Zhejiang Sanhua Refrigeration, wiodącego dostawcy części do systemów AGD i klimatyzacji, poszukujemy obecnie pracownika na stanowisko Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta.

     

    ZADANIA:

    • zarządzanie zamówieniami klienta: kontrola stanów magazynowych, wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, nadzorowanie wysyłek do klienta, fakturowanie
    • współpraca i podtrzymywanie relacji z klientami 
    • wprowadzanie zamówień do systemu ERP
    • wsparcie działu administracyjnego, sprzedaży, magazynu
    • inne zadania w dziale logistyki: przygotowywanie prognoz, zarządzanie stanami magazynowymi 

    WYMAGANIA:

    • dobra znajomość języka angielskiego
    • doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. SAP, Infor)
    • doświadczenie w dziale logistyki i środowisku międzynarodowym
    • biegła znajomość  obsługi komputera (MS Office, zwłaszcza Outlook i Excel)
    • doświadczenie w obsłudze klienta, łatwość nawiązywania kontaktów
    • umiejętność współpracy z innymi pracownikami 

    OFERUJEMY:

    • umowę o pracę
    • stabilną pracę i zawodowe wyzwania
    • możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
    • bardzo dobre warunki pracy i wynagradzania
    • stały dostęp do platformy szkoleniowej