Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta

Rekrutacja 360- Pracuj.pl

  • Buszewo 10, Buszewo (pow. szamotulski)
    Buszewo (pow. szamotulski), wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Rekrutacja 360- Pracuj.pl

10

Buszewo (pow. szamotulski)

Rekrutujemy dla

Fair Packaging Sp. z o.o. Sp. k.

Jesteśmy przedsiębiorstwem produkcyjnym o ugruntowanej pozycji na rynku.

Firmą rodzinną z tradycjami i z 100 % polskim kapitałem.

Pracujemy w oparciu o wartości i każdego dnia dbamy o rozwój naszego zespołu.

Nasze wyroby z sukcesem sprzedajemy w kraju i za granicą. Głównym odbiorcą naszych produktów jest sektor budowlany oraz sektor opakowań przemysłowych.

Twój zakres obowiązków

  • planowanie i organizacja wysyłek (transport krajowy i międzynarodowy)

  • monitoring i raportowanie terminowości dostaw do Klientów

  • współpraca z dostawcami usług transportowych, ocena dostawców

  • przeprowadzanie przetargów na usługi transportowe (proces ciągły)

  • przygotowywanie raportów dla kluczowych wskaźników

  • sporządzanie, kompletowanie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji

  • obsługa zamówień sprzedaży otrzymywanych od Klientów krajowych i zagranicznych

  • utrzymywanie stałych relacji z Klientami

  • realizacja budżetu sprzedażowego

  • realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników efektywności KPI działu

  • przestrzeganie wewnętrznych standardów Działu Obsługi Klienta i Logistyki

Wymagania pracodawcy

  • minimum dwuletnie doświadczenie w logistyce (Dział Transportu lub Spedycja)

  • doświadczenie w obszarze obsługi klientów i organizacji wysyłek (planowanie, organizacja i rozliczanie zleceń transportowych)

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, logistyka)

  • umiejętność analizy danych, wyciągania wniosków oraz proponowania rozwiązań

  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2) – warunek konieczny

  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - w szczególności Excel na poziomie minimum średniozaawansowanym – warunek konieczny

  • duża samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji

  • dobra organizacja pracy i zarządzania czasem oraz umiejętność ustalania priorytetów – warunek konieczny

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programu do zarządzania transportem TMS

Pracodawca oferuje

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin

  • pracę w zespole nastawionym na współpracę, dzielenie się wiedzą i wspólny szacunek

  • atrakcyjne wynagrodzenie aby docenić Twoje kompetencje

  • pełną wyzwań pracę w dziale Zarządzania Łańcuchem Dostaw w firmie produkcyjnej

  • możliwość rozwoju i codziennego doskonalenia Twoich kwalifikacji zawodowych

  • udział w projektach wewnętrznych optymalizujących nasze procesy

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00

  • pakiet benefitów pozapłacowych w tym ubezpieczenie na życie

  • pakiet socjalny w ramach ZFŚS

Benefity

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają selekcji CV

2

Rekruter przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę kwalifikacyjną

3

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do pracodawcy

4

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

5

Jeżeli Pracodawca jest na TAK, skontaktuje się z Tobą