dofinansowanie szkoleń i kursów
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
Rekrutacja 360- Pracuj.pl
- Buszewo 10, Buszewo (pow. szamotulski)Buszewo (pow. szamotulski), wielkopolskie
- ogłoszenie wygasło 4 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Rekrutacja 360- Pracuj.pl
10
Buszewo (pow. szamotulski)
Rekrutujemy dla
Fair Packaging Sp. z o.o. Sp. k.
Jesteśmy przedsiębiorstwem produkcyjnym o ugruntowanej pozycji na rynku.
Firmą rodzinną z tradycjami i z 100 % polskim kapitałem.
Pracujemy w oparciu o wartości i każdego dnia dbamy o rozwój naszego zespołu.
Nasze wyroby z sukcesem sprzedajemy w kraju i za granicą. Głównym odbiorcą naszych produktów jest sektor budowlany oraz sektor opakowań przemysłowych.
Twój zakres obowiązków
planowanie i organizacja wysyłek (transport krajowy i międzynarodowy)
monitoring i raportowanie terminowości dostaw do Klientów
współpraca z dostawcami usług transportowych, ocena dostawców
przeprowadzanie przetargów na usługi transportowe (proces ciągły)
przygotowywanie raportów dla kluczowych wskaźników
sporządzanie, kompletowanie i archiwizacja niezbędnej dokumentacji
obsługa zamówień sprzedaży otrzymywanych od Klientów krajowych i zagranicznych
utrzymywanie stałych relacji z Klientami
realizacja budżetu sprzedażowego
realizacja celów operacyjnych i kluczowych wskaźników efektywności KPI działu
przestrzeganie wewnętrznych standardów Działu Obsługi Klienta i Logistyki
Wymagania pracodawcy
minimum dwuletnie doświadczenie w logistyce (Dział Transportu lub Spedycja)
doświadczenie w obszarze obsługi klientów i organizacji wysyłek (planowanie, organizacja i rozliczanie zleceń transportowych)
wykształcenie wyższe (preferowane kierunki ekonomia, logistyka)
umiejętność analizy danych, wyciągania wniosków oraz proponowania rozwiązań
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2) – warunek konieczny
znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office - w szczególności Excel na poziomie minimum średniozaawansowanym – warunek konieczny
duża samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
dobra organizacja pracy i zarządzania czasem oraz umiejętność ustalania priorytetów – warunek konieczny
Mile widziane
doświadczenie w pracy z wykorzystaniem programu do zarządzania transportem TMS
Pracodawca oferuje
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
pracę w zespole nastawionym na współpracę, dzielenie się wiedzą i wspólny szacunek
atrakcyjne wynagrodzenie aby docenić Twoje kompetencje
pełną wyzwań pracę w dziale Zarządzania Łańcuchem Dostaw w firmie produkcyjnej
możliwość rozwoju i codziennego doskonalenia Twoich kwalifikacji zawodowych
udział w projektach wewnętrznych optymalizujących nasze procesy
pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00
pakiet benefitów pozapłacowych w tym ubezpieczenie na życie
pakiet socjalny w ramach ZFŚS
Benefity
ubezpieczenie na życie
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
karty przedpłacone
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
świętowanie urodzin
program rekomendacji pracowników
Nasi rekruterzy dokonają selekcji CV
Rekruter przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę kwalifikacyjną
Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do pracodawcy
Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV
Jeżeli Pracodawca jest na TAK, skontaktuje się z Tobą