Oferta pracy

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
BogiGolf  SPÓŁKA CYWLNA   MICHAŁ BAJERSKI, BOGUSŁAW BAJERSKI

Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta w sklepie internetowym

BogiGolf SPÓŁKA CYWLNA MICHAŁ BAJERSKI, BOGUSŁAW BAJERSKIO firmie

  • Czechowice-Dziedzice, śląskie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 20 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

BogiGolf SPÓŁKA CYWLNA MICHAŁ BAJERSKI, BOGUSŁAW BAJERSKI

Jesteśmy jednym z największych polskich sklepów golfowym. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na elitarnym rynku produktów golfowych. Nasza oferta obejmuje szeroki wybór sprzętu golfowego: od kompletnych zestawów kijów golfowych, przez wózki, torby, piłki golfowe i pozostałe akcesoria dla golfistów.

Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta w sklepie internetowym

Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice

Opis stanowiska:

  • Obsługa telefoniczna i elektroniczna klientów (telefon, mail oraz system CRM online)
  • Monitorowanie statusu realizacji zamówień i bieżące informowanie klientów
  • Sporządzanie dokumentacji w procesie obsługi klienta
  • Obsługa zwrotów, wymian i reklamacji
  • Współpraca z magazynem i logistyką
  • Raportowanie realizowanych zadań przełożonemu

Wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera na dobrym poziomie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i działania samodzielnie
  • Znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub z systemami CRM oraz umiejętności komunikacji sprzedażowej z klientem premium
  • Wiedza lub umiejętności z zakresu gry w golfa będą atutem, ale nie są wymagane, ponieważ gwarantujemy podstawowe szkolenie teoretyczne

Oferujemy:

  • Szkolenia oraz szansę na rozwój zawodowy w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Możliwość kontaktu z klientami z segmentu premium


Jesteśmy jednym z największych polskich sklepów golfowym. Mamy ponad 15-letnie doświadczenie na elitarnym rynku produktów golfowych. Nasza oferta obejmuje szeroki wybór sprzętu golfowego: od kompletnych zestawów kijów golfowych, przez wózki, torby, piłki golfowe i pozostałe akcesoria dla golfistów.

Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta w sklepie internetowym

Opis stanowiska:

  • Obsługa telefoniczna i elektroniczna klientów (telefon, mail oraz system CRM online)
  • Monitorowanie statusu realizacji zamówień i bieżące informowanie klientów
  • Sporządzanie dokumentacji w procesie obsługi klienta
  • Obsługa zwrotów, wymian i reklamacji
  • Współpraca z magazynem i logistyką
  • Raportowanie realizowanych zadań przełożonemu

Wymagania:

  • Znajomość obsługi komputera na dobrym poziomie
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i działania samodzielnie
  • Znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i/lub z systemami CRM oraz umiejętności komunikacji sprzedażowej z klientem premium
  • Wiedza lub umiejętności z zakresu gry w golfa będą atutem, ale nie są wymagane, ponieważ gwarantujemy podstawowe szkolenie teoretyczne

Oferujemy:

  • Szkolenia oraz szansę na rozwój zawodowy w firmie będącej liderem w swojej branży
  • Stabilność zatrudnienia – umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Możliwość kontaktu z klientami z segmentu premium

Ogłoszenie archiwalne