Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. logistyki i zakupów

Hyva Polska Sp. z o.o.O firmie

Hyva Polska Sp. z o.o.

Półłanki 29

Kraków

Firma Hyva powstała w Holandii w roku 1979. Siedziba firmy mieści się w miejscowości Alphen aan den Rijn a zakłady produkcyjne znajdują się na całym świecie m in.w Holandii, Brazylii, Chinach, Niemczech, Indiach i we Włoszech.

Hyva jest obecnie jednym z największych na świecie producentów i dostawców rozwiązań dla przemysłu samochodowego. Marka Hyva to światowa jakość, dobra cena, łatwa dostępność i profesjonalny serwis.
Polska siedziba Hyva mieści się w Krakowie przy ul. Półłanki 29G.
 
Firma Hyva oferuje szeroki asortyment produktów i komponentów, głównie związanych z hydraulicznymi systemami załadunku i rozładunku towarów. Oferujemy możliwość wykorzystania naszych rozwiązań w transporcie drogowym, szynowym i morskim.

W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy poszukujemy pracownika na stanowisko :

Specjalista ds. logistyki i zakupów

Opis stanowiska:

  • Planowanie, optymalizacja i koordynacja dostaw materiałowych w zależności od potrzeb
  • Realizacja zakupów według stanów minimalnych oraz zleceń handlowych
  • Analizy oraz prognozy zakupów w zakresie części handlowych
  • Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych
  • Nadzór i aktualizacja danych w systemie komputerowym dotyczących części (dostawca, cena, czas dostawy)
  • Nadzór nad realizacją zamówień, organizacja niezbędnego transportu w tym zakresie
  • Wyjaśnienia niezgodności w dostawach i prowadzenie reklamacji w zakresie braków ilościowych lub jakościowych
  • Wykonywanie sprawozdawczości w zakresie zakupów dla potrzeb Hyva International i innych działów
  • Zapewnienie poprawnej dokumentacji spedycyjnej, finansowej
  • Przejawianie inicjatywy w zakresie usprawnienia organizacji pracy

Oczekujemy:

  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie - warunek konieczny)
  • Znajomość procesów logistycznych i zakupowych
  • Dobra znajomość pakietu MsOffice (zwłaszcza Excel)
  • Umiejętność planowania i organizacji zadań
  • Dyspozycyjność, otwartość, odpowiedzialność
  • Odporność na stres
  • Znajomość MRP będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Rozwój w stabilnej międzynarodowej firmie, w bardzo przyjaznej atmosferze;
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizacji ciekawych projektów;
  • Atrakcyjny pakiet socjalny;
  • Prywatną opiekę medyczną.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy