Oferta pracy

Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Specjalista ds. logistyki

Telewizja Polska S.A.O firmie

  • Ważna jeszcze 6 dni
    do: 20 cze 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)

Telewizja Polska S.A.

Jana Pawła Woronicza 17

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • koordynacja i obsługa zleceń transportowych w Spółce

  • planowanie zapotrzebowania

  • nadzór nad organizacją usług transportowych

  • zakup usług transportowych

  • optymalizacja i kontrola kosztów w zakresie realizowanych zadań

  • przygotowywanie i nadzór na dokumentacją

  • inicjowanie i wdrażanie projektów w obszarze organizacji usług transportowych w Spółce

  • bieżąca współpraca z jednostkami organizacyjnymi Telewizji Polskiej S.A

Nasze wymagania

  • minimum 3-letnie doświadczenie w działach logistyki lub obszarze zarządzania flotą

  • wykształcenie wyższe preferowane w dziedzinie logistyki/zarządzania

  • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)

  • znajomość języka angielskiego (minimum poziom b1)

  • umiejętność: pracy w zespole, planowania i organizacji pracy, negocjacji, analizy procesów biznesowych, komunikacji

  • samodzielność w działaniu

  • zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy

  • czynne prawo jazdy kat. B

  • gotowość do pracy pod presją czasu

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wiedzy zawodowej

  • udział w budowaniu struktur logistycznych

  • dynamiczną i ciekawą pracę w zespole specjalistów

  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

  • możliwość korzystania z opieki zdrowotnej, pakietu sportowego i ubezpieczenia na życie

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • wydarzenia firmowe

Etapy rekrutacji
1

Aplikacja

2

Analiza CV

3

Wywiad telefoniczny

4

Spotkanie rekrutacyjne

5

Zakończenie procesu rekrutacji

6

Informacja zwrotna

Telewizja Polska S.A.

Jesteśmy największym nadawcą telewizyjnym w Polsce i kluczowym producentem i dystrybutorem w Europie Środkowej. W swojej ofercie posiadamy 15 Anten, wśród nich 6 w jakości HD oraz bogatą ofertę serwisów internetowych: sportowych, informacyjnych, rozrywkowych oraz VOD. Można również oglądać nasz program korzystając z aplikacji mobilnych oraz Smart TV - telewizji hybrydowej. Jako jedyny nadawca w Polsce emitujemy programy regionalne tworzone przez 16 oddziałów terenowych.

Przewiń do profilu firmy

Zapraszamy do udziału w rekrutacji.