Oferta pracy

Specjalista ds. logistyki, zakupów i administracji

CAPIRA creative productO firmie

3 600‐5 000 zł brutto / mies.

CAPIRA creative product

Stefana Batorego 126A

Zielona Góra

Specjalista ds. logistyki, zakupów i administracji

OPIS STANOWISKA:

Poszukujemy dynamicznej postaci, która swoją obecnością rozwinie i wzmocni nasz zespół. Osoby zaradnej, zorganizowanej i pozytywnie nastawionej do życia i pracy. Wnoszącej energię do miejsca i zadań, którymi się zajmuje. Samodzielnej i nastawionej na rozwiązania i tworzenie zgranego zespołu, „jednym słowem” osoby z charyzmą i charakterem!

Stanowisko specjalisty ds. logistyki, zakupów i administracji wiąże się z dużą odpowiedzialnością, a zadania na nim powierzane są jednymi z kluczowych procesów zachodzących w naszej firmie. Dlatego jeśli żadne wyzwanie nie jest Ci straszne, a przy tym podchodzisz do każdego z nich dbale i profesjonalnie, ta praca może być dla Ciebie.

Specjalista ds. logistyki, zakupów i administracji to osoba odpowiedzialna za obsługę zamówień i zakupów, logistyki i sprawne funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków należą, m.in.: realizacja wewnętrznych zamówień, koordynacja transportów wychodzących i przychodzących, koordynacja pracy magazynu, realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.

Główne obowiązki:

  • prowadzenie dokumentacji biurowej, m.in. kontrola faktur zakupowych, sporządzanie wymaganych sprawozdań (m.in. INTRASTAT)
  • realizacja zakupów dla firmy (m.in. poszukiwanie najlepszych dostawców, negocjacje najlepszych warunków)
  • koordynacja pracy magazynu, m.in. organizowanie prac związanych z inwentaryzacją magazynu, kontrola i analizowanie stanów magazynowych
  • organizacja transportów dla firmy i kontrahentów: kontakt z firmami świadczącymi usługi transportowe, negocjowanie najlepszych warunków, wyceny transportów, realizacja zleceń transportowych, nadzór przebiegu zlecenia transportowego
  • koordynacja zamówień w firmie (m.in. kontrola terminów realizacji, przebiegu montażu, wysyłek, reklamacji)

Profil kandydata / Wymagania:

  • znajomość języków będzie dodatkowym atutem - język angielski poziom B2
  • samodzielność, rzetelność, orientacja na wyniki
  • dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office, INSERT (Subiekt GT)
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętności negocjacyjne

W zamian za zaangażowanie oferujemy:

  • Pracę w młodym, rozwijającym się zespole
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenie wprowadzające oraz wsparcie na etapie wdrażania
  • Rozwój w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Dodatki ostatnie, ale nie najmniej ważne:

  • Możliwość skorzystania z programu MultiSport / Ubezpieczenia Grupowego
  • Dostęp do pysznej kawy i herbaty
  • Owocowe środy
Rodzaj pracy: Pełny etat, Stała
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy