Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Administrator danych

KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI,
ul. Makowa 6B, 20-442 Lublin

Cele przetwarzania

  • ocena kwalifikacji kandydata do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI na określonym stanowisku
  • ocena zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI na określonym stanowisku
  • wybór odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Podstawy prawne przetwarzania

Obowiązek prawny

Umowa o pracę

Twoja zgoda

Nasz uzasadniony interes

Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane w imieniu KLEMENT REAL ESTATE MARIUSZ KLEMENTOWSKI

Prawa związane z przetwarzaniem danych

  • prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych
  • prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania
  • inne prawa określone w informacji szczegółowej
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. Marek Własnych

AmerPharmaO firmie

AmerPharma

Makowa 6b

Lublin

AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w 29 krajach. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały w 2018 roku docenione Wyróżnieniem w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii „Młode Firmy”.

Obecnie poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. MAREK WŁASNYCH
Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

  • Wprowadzanie nowych produktów pod marką własną
  • Pozyskiwanie nowych podwykonawców
  • Utrzymywanie relacji z obecnymi podwykonawcami
  • Pozyskiwanie ofert od podwykonawców na nowe produkty proponowane przez dział RnD i dział sprzedaży
  • Monitorowanie oraz analiza rynku
  • Negocjowanie warunków współpracy
  • Koordynowanie procesu wdrożenia produktów pod marką własną
  • Śledzenie nowych trendów w branży żywności funkcjonalnej
  • Wizyty u podwykonawców (około 25% czasu)

Wymagania:

  • Doskonała znajomość branży spożywczej (preferowana słodycze, przekąski, piekarnicze)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku Przedstawiciela Handlowego
  • Doskonała komunikatywność
  • Nastawienie na realizację celu
  • Kreatywność
  • Odpowiedzialność
  • Znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel)
  • Umiejętność negocjacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia i planowania
  • własny samochód (zwrot kosztów delegacji)
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę – 1 etat
  • Ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno – zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni)
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realna możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w Amerpharmie?

- dobrą pensję, która zawsze jest na czas

- atmosferę

- możliwość rozwoju i awansu

Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
AmerPharma to firma, która specjalizuje się w produkcji żywności funkcjonalnej, odżywek dla sportowców i suplementów diety. Nasze produkty sprzedajemy w 29 krajach. Rozwijanie nowych produktów jest naszą pasją, a zadowolenie klienta celem firmy. Zespół składa się z ludzi ambitnych, z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników prężnie się rozwijamy, a nasze wyniki zostały w 2018 roku docenione Wyróżnieniem w Konkursie o Nagrodę Gospodarczą Prezydenta Miasta Lublina w kategorii „Młode Firmy”.

Obecnie poszukujemy ambitnego kandydata na stanowisko:
SPECJALISTA DS. MAREK WŁASNYCH

Opis stanowiska:

  • Wprowadzanie nowych produktów pod marką własną
  • Pozyskiwanie nowych podwykonawców
  • Utrzymywanie relacji z obecnymi podwykonawcami
  • Pozyskiwanie ofert od podwykonawców na nowe produkty proponowane przez dział RnD i dział sprzedaży
  • Monitorowanie oraz analiza rynku
  • Negocjowanie warunków współpracy
  • Koordynowanie procesu wdrożenia produktów pod marką własną
  • Śledzenie nowych trendów w branży żywności funkcjonalnej
  • Wizyty u podwykonawców (około 25% czasu)

Wymagania:

  • Doskonała znajomość branży spożywczej (preferowana słodycze, przekąski, piekarnicze)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub na stanowisku Przedstawiciela Handlowego
  • Doskonała komunikatywność
  • Nastawienie na realizację celu
  • Kreatywność
  • Odpowiedzialność
  • Znajomość aplikacji Microsoft Office (Excel)
  • Umiejętność negocjacji
  • Umiejętność analitycznego myślenia i planowania
  • własny samochód (zwrot kosztów delegacji)
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Umowę o pracę – 1 etat
  • Ciekawe benefity pracownicze (dofinansowanie do wczasów, dodatek stażowy, program Nagroda 2000 zł, zniżki na produkty Amerpharmy, możliwość pracy z domu, elastyczny czas pracy pozwalający na godzenie pracy z życiem prywatnym, witamina c w okresie jesienno – zimowym, owoce/warzywa, kawa, herbata, lody latem, wyposażenie dodatkowe typu: kremy do rąk, płyny do ust, itp., świętowanie nowego klienta (wino dla handlowca, poczęstunek dla pracowników), wsparcie pracodawcy w rozwoju pracownika (coaching, szkolenia…), program poleceń nowych pracowników, spotkania świąteczne, piknik letni)
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w rozwijającej się firmie na odpowiedzialnym stanowisku,
  • realna możliwość rozwoju i zwiększania swoich kompetencji,
  • otwarte i bardzo przyjazne środowisko pracy,
  • szacunek we wzajemnych relacjach
  • otwartość pracodawcy na realizację własnych pomysłów

Regularnie pytamy naszych pracowników o poziom zadowolenia z pracy. Co najbardziej cenią w Amerpharmie?

- dobrą pensję, która zawsze jest na czas

- atmosferę

- możliwość rozwoju i awansu

Dołącz do grona naszych zadowolonych pracowników :)

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.

Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Klement Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne