Specjalista ds. Marketing Automation

Rossmann SDP

Rossmann SDP

św. Teresy od Dzieciątka Jezus 109

Bałuty

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • współtworzenie i wdrażanie kampanii w narzędziu do automatyzacji marketingu (Synerise),

  • przeprowadzanie testów A/B,

  • monitorowanie oraz dbanie o optymalizację istniejących kampanii/automatyzacji,

  • zarządzanie, segmentowanie i aktualizacja baz użytkowników,

  • uczestnictwo w nowych projektach,

  • ścisła współpraca z dostawcą rozwiązania MA oraz wewnętrznymi zespołami (analityka, kreacja, media własne, IT).

Nasze wymagania

  • minimum roczne doświadczenie w pracy na narzędziach marketing automation (Synerise, Salesforce, Marketo, SalesManago lub podobne),

  • wykształcenie wyższe,

  • co najmniej podstawowa znajomość HTML, CSS, JavaScript,

  • praktyczna wiedza z zakresu digital marketingu,

  • dobra znajomość języka angielskiego,

  • zaangażowanie oraz chęć uczenia się nowych umiejętności,

  • zdolności analityczne,

  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z Google Analytics, GTM, GSC,

  • znajomość TFS i Confluence (lub innego Wiki),

  • umiejętność praktycznego wykorzystania pakietu MS Office (szczególnie MS PowerPoint i MS Excel),

  • zainteresowanie nowymi technologiami,

  • doświadczenie w branży retail.

Benefity

  • Czerwona Linia

  • Klub Zwierzaka

  • Szkolenia i rozwój zawodowy

  • Pakiet socjalny, pakiet sportowy

  • Dofinansowanie wakacji, kolonie dla dzieci

  • Prywatna opieka medyczna

  • Nurkowanie, jazda konna, taniec, warsztaty