Specjalista ds. Marketing Automation

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-10-01
  • Ważna jeszcze 14 dni (do 2018-10-30)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Specjalista ds. Marketing Automation
    Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: GP/2018/57/AG
    Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej i wiodącym dostawcą rozwiązań internetowych wspomagających firmy m.in. w rekrutacji i budowaniu wizerunku pracodawcy. Należą do nas serwisy pracuj.pl i rabota.ua, a także inne biznesy związane z nowoczesnymi technologiami oraz rozwiązaniami „software as a service” (SAAS), np. platformy eRecruiter czy emplo. Codziennie ponad 400 osób pracuje nad tym, aby serwis Pracuj.pl dostarczał użytkownikom najlepiej dopasowane do nich oferty pracy, a firmom aplikacje najlepiej dopasowanych do nich kandydatów. Zatrudniamy obecnie ponad 570 osób w Polsce i jesteśmy wyjątkowym miejscem pracy – już 8 razy otrzymaliśmy tytuł Najlepszego Pracodawcy.

    Chcesz dowiedzieć się więcej na nasz temat? Wejdź na www.grupapracuj.pl

    Twoje kluczowe zadania:

    Będziesz odpowiedzialny/-a za stymulowanie pozyskiwania nowych Klientów oraz retencję Klientów aktywnych poprzez prowadzenie zautomatyzowanych kampanii marketingowych.

    W praktyce będziesz zajmować się:

    • wdrożeniem systemu Marketing Automation wg określonych założeń biznesowych i integracją z wewnętrznymi systemami firmy
    • projektowaniem i wdrażaniem procesów zautomatyzowanej komunikacji marketingowo – sprzedażowej (m.in. tworzenie procesów, ścieżek, maili, landing pagy)
    • stałą optymalizacją prowadzonych działań w celu maksymalizacji ich efektów (m.in. analiza zachowań użytkowników oraz efektów prowadzonych kampanii, testy AB)
    • segmentacją Klientów w oparciu o dostępne dane

     

    Będziesz pracować na innowacyjnych narzędziach – Salesforce i Eloqua. W swojej pracy będziesz mieć możliwość wykazania się samodzielnością i inicjatywą (to Ty w dużej części kreujesz swoje stanowisko i rolę w organizacji).

    Czego oczekujemy?

    • co najmniej 2 lat doświadczenia w pracy z narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i sprzedażowych (systemy CRM, e-mail marketingowe, marketing automation)
    • doświadczenia w projektowaniu oraz wdrażaniu ścieżek Marketing Automation
    • praktycznej znajomości
      - co najmniej 1 systemu do Marketing Automation
      - podstaw HTML i CSS (edycja szablonów maili)
      - zasad webwritingu, copywriting, cold mailingu
      - Google Analytics
      - Excela (m.in. umiejętność tworzenia tabel przestawnych oraz tworzenia formuł)
    • doświadczenia w obszarze e-commerce
    • umiejętności analizy danych marketingowych
    • znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej Eloqua
    • zdolności samodzielnego uczenia się i rozwijania swoich kompetencji
    • umiejętności pracy w zespole, nastawienia na współpracę, doskonałych umiejętności komunikacyjnych


    Mile widziane:

    • doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii marketingowych w Salesforce i/lub Eloqua
    • doświadczenie we wdrożeniu platformy Marketing Automation

    Co możemy Ci zaoferować?

    umowę
    o pracę
    budżet rozwojowy (szkolenia, konferencje)
    dofinansowanie do
    nauki j. angielskiego
    i rosyjskiego
    dostęp do firmowej biblioteki
    możliwość
    pracy zdalnej
    (2x w miesiącu)
    system kafeteryjny
    (bilety do kina, teatru, karta sportowa itp.)
    ubezpieczenie
    na życie
    prywatną
    opiekę medyczną
    dobrą lokalizację
    biura
    pracę od
    poniedziałku
    do piątku
    ogólnofirmowe
    i działowe wyjazdy integracyjne
    owocowe
    poniedziałki

    Za co cenią nas pracownicy?

    "Świetny zespół profesjonalistów
    z odpowiednim nastawieniem
    do życia i rozwoju swojej kariery."

    "Atmosferę oraz duże możliwości rozwoju – poprzez warunki, jakie stwarza pracodawca."

    "Firma jest liderem w swojej
    branży, zawsze stara się być
    o krok przed innymi."

    "Możliwość pracy z najnowszymi narzędziami i technologiami
    – ciągle sięgamy po nowe."

    bottom1

    Proces rekrutacyjny:

    • 1 etap: Spotkanie z HR i Koordynatorem zespołu (po 22.10.2018)
    • 2 etap: Zadanie do wykonania w domu
    • 3 etap: Spotkanie z Koordynatorem zespołu i Dyrektorem ds. Rozwoju Sprzedaży

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Grupę Pracuj sp. z o.o. danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa, np. Twoje zdjęcie, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Twoja zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Możesz ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: [email protected]. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez Grupę Pracuj przed cofnięciem zgody.

     

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych w naszych rekrutacjach znajdziesz tutaj.

    bottom2