background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Specjalista ds. marketingu B2B i B2C

SOLLUX LIGHTING MUZOLF SPÓŁKA JAWNAO firmie

2 600–9 000
brutto / mies.
  • Łokietka 35, Budzyń (pow. chodzieski), Piła, Poznań
  • ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

SOLLUX LIGHTING MUZOLF SPÓŁKA JAWNA

Łokietka 35

Budzyń (pow. chodzieski)

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Nadzorowanie tworzenia treści oraz ich dystrybucja- content marketing
  • Wdrożenie i nadzorowanie systemu marketing automation
  • Pozyskiwanie leadów i współpraca z działem handlowym
  • Analiza danych (google analytics)

Nasze wymagania

  • Twoja wiedza i doświadczenie w obszarze Marketingu,
  • zaangażowanie,
  • nastawienie na efekty,
  • otwartości we współpracy

To oferujemy

  • atrakcyjne warunki wynagrodzenia (wynagrodzenie stałe oraz system premiowy),
  • przyjazną atmosferę pracy w młodym i rozwijającym się zespole,
  • wspólne ustalanie strategii działań i planów,
  • pełne wsparcie na etapie wdrożenia i działania.

O nas

Sollux Lighting tworzy oprawy oświetleniowe przy współpracy z doświadczonymi Polskimi rzemieślnikami, którzy z niesamowitą pieczołowitością pracują nad najdrobniejszymi szczegółami. Dzięki procesowi ręcznej obróbki, przeprowadzanemu z wielką pasją, powstają lampy najwyższej jakości, lampy dla wymagających... dla wymagających więcej.

Doskonale czujemy się na rynku polskim i wiemy, że również dużo światła możemy wnieść do innych krajów Europy.

Chętnie wejdziemy we współpracę z osobą, która:

- dostrzega różnice i podobieństwa między marketingiem B2C oraz B2B

- potrafi zidentyfikować grupy docelowych oraz ich potrzeb

- szybko dostrzeże kluczowe przewagi produktów Sollux i umiejętne zakomunikuje korzyści potencjalnym Klientom

- posiada praktyczną znajomość nowoczesnych narzędzi marketingu cyfrowego

* marketing automation

* social selling

* account-based marketing (pozyskiwanie leadów w dużych organizacjach)

* content marketing (zarządzanie treścią)

* business intelligence (zbieranie i analizowanie danych)

- zauważa istotę pracy Handlowców i posiada predyspozycje do ścisłej współpracy – w tym przypadku z Działem Handlowym

- potrafi działać w oparciu wymierne wskaźniki efektywności, praca na liczbach, np.:

* wpływ na sprzedaż - generowanie leadów,

* budowanie świadomości i wizerunku marki, mierzenie w brand24

* lojalność, satysfakcja klientów, np. badanie NPS

* ROMI - zwrot z inwestycji w marketing

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Specjalista ds. marketingu B2B i B2C, Łokietka 35, Budzyń (pow. chodzieski)