Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu B2B

Grupa PracujO firmie

5 5006 500 brutto / mies.
  • Prosta 68, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Grupa Pracuj

Prosta 68

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Tworzenie i realizacja strategii komunikacji marketingowej dla wybranych produktów kierowanych do klientów biznesowych (edukacja handlowców, budowania świadomości produktu wśród klientów, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii marketingowo-sprzedażowych)

  • Wyznaczanie i realizacja KPI marketingowych zgodnych z założeniami produktowo-sprzedażowymi (kampanie sprzedażowe w salesforce, badania znajomości produktów wśród klientów)

  • Wsparcie produktowo- marketingowe i edukacja wybranych kategorii i segmentu klientów B2B (np. segment IT, sprzedaż, inżynieria)

  • Cykliczne badania potrzeb klientów biznesowych oraz ich doświadczeń z marką Pracuj.pl (mierzenie satysfakcji klienta – badania NPS)

  • Wsparcie w tworzeniu i aktualizacja materiałów sprzedażowych (oferta sprzedażowa, statystyki, raporty)

  • Edukacja działu Sprzedaży z zakresu produktów marki oraz wiedzy rynkowej

  • Ścisła współpraca z działami: Sprzedaż, Customer Care, Product Strategy, Marketing b2c, Badania i analizy, Prawny.

  • Raportowanie i prezentowanie wyników prac do menadżerów sprzedaży i członków grup projektowych

  • Analizowanie otoczenia rynkowego i działań konkurencji

  • Zarządzanie zespołem projektowym

  • Zarządzanie budżetem projektowym

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi i zespołami projektowymi

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii mrkt od założeń i koncepcji, po wyznaczanie wskaźników, realizację działań i raportowanie efektów

  • Umiejętność analitycznego myślenia, szybkie wyciąganie wniosków, myślenie przyczynowo- skutkowe

  • Doświadczenie w prowadzeniu badań (badania ilościowe, znajomość narzędzi np. webankieta mile widziane)

  • Relacyjność, otwartość i komunikatywność (budowanie zespołów projektowych i angażowanie współpracowników w nowe inicjatywy)

  • Umiejętności prezentacyjne (raportowanie wyników projektu, prowadzenie warsztatów projektowych, edukacja klientów wewnętrznych)

  • Inicjatywa, kreatywność i samodzielność w działaniu

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

To oferujemy

  • Umowa na czas określony (18 miesięcy)

    • Benefity

    • ubezpieczenie na życie

    • możliwość pracy zdalnej

    • służbowy telefon do użytku prywatnego

    • brak dress code’u

    • dodatkowe świadczenia socjalne

    • dofinansowanie biletów do kina, teatru

    • inicjatywy dobroczynne

    • prywatna opieka medyczna z pakietem dentystycznym

    • Pracowniczy Program Emerytalny (PPE)

    • premia

    • dofinansowanie do zajęć sportowych

    • elastyczne godziny pracy

    • dobra lokalizacja biura

    • w Wigilię i Sylwestra pracujemy krócej

    • działania rozwojowe

    • treningi umiejętności miękkich

    • program rekomendacji pracowników

    • onboarding ogólnofirmowy online i stanowiskowy

    Etapy rekrutacji
    1

    Spotkanie z Rekruterem i Menadżerem (Przełożonym)

    2

    Spotkanie z Menadżerami i prezentacja zadania domowego