Ta oferta pracy jest nieaktualna od 154 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu

  • Buk, Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 24.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Wavin Polska S.A. jest liderem rynku instalacyjnego w Polsce, wchodzi w skład Grupy Wavin, będącej wiodącym w Europie dostawcą systemów instalacyjnych z tworzyw sztucznych.
    Od połowy 2012 roku Wavin jest częścią międzynarodowego koncernu Mexichem, lidera w produkcji systemów rurowych z tworzyw sztucznych, w przemyśle chemicznym i paliwowym w Ameryce Łacińskiej.
    W naszej codziennej działalności liczą się dla nas wartości: uczciwość, przywództwo, zaangażowanie, orientacja na wyniki, odpowiedzialność i bezpieczeństwo.
    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
    SPECJALISTA DS. MARKETINGU
    (główny obszar: on-line marketing)
    Miejsce pracy: Buk, Poznań (okolice)


    Co należałoby do Twoich obowiązków?

    • Planowanie, realizacja i analiza kampanii przy wykorzystaniu kanałów i narzędzi Digital Marketing
    • Projektowanie, utrzymywanie i rozwój aplikacji mobilnych
    • Zarządzanie treścią strony internetowej (CMS) oraz prowadzenie działań z zakresu SEO/SEM
    • Dbanie o jakość i skuteczność treści pojawiających się w social media i na stronie www
    • Opracowywanie i wdrażanie działań trade marketingowych
    • Tworzenie wartościowego kontentu, opracowywanie i produkcja materiałów promocyjno-informacyjnych
    • Planowanie, wdrażanie i obsługa programów promocyjnych

    Czego od Ciebie oczekujemy?

    • Wyższego wykształcenia
    • 2 – 5 letniego doświadczenia w obszarze Marketingu
    • Doświadczenia w tworzeniu stron internetowych
    • Praktycznej znajomości SEO/SEM, Google Analytics, Google Adwords
    • Doświadczenia w wykorzystywaniu kanałów Digital Marketingu
    • Znajomości narzędzi merchandisingowych i trade’owych
    • Lekkiego pióra i umiejętności tworzenia angażujących treści
    • Samodzielności i umiejętności pracy zespołowej
    • Staranności, dobrej organizacji pracy oraz orientacji na klienta
    • Zaangażowania w pracę, innowacyjności, orientacji na wyniki i otwartości na zmiany
    • Umiejętności i chęci szybkiego uczenia się
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Prawa jazdy kat. B
    • Gotowość do podróży służbowych

    Co oferujemy?

    • Stabilne zatrudnienie u jednego z globalnych liderów na rynku
    • Możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach oraz rozwoju w ramach całej grupy Mexichem
    • Bardzo bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dostęp
    • do atrakcyjnego ubezpieczenia, dofinansowanie do karty multisport i posiłków, fundusz socjalny)
    • Samodzielne stanowisko oraz otoczenie dające nieograniczone możliwości rozwoju kompetencji i kariery przy wsparciu najnowocześniejszych narzędzi i systemów
    • Innowacyjne narzędzia wspierające pracę i rozwój
    Jak i do kiedy aplikować?
    Skorzystaj z przycisku „Aplikuj” do 22.12.2017r. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
    Przy wysyłaniu prosimy o zmieszczenie w przesyłanych dokumentach następującej klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 roku, Dz.U. z 2002 nr 101 poz. 926). Równocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany (-a) o: prawie wglądu do moich danych i możliwości ich poprawienia oraz dobrowolności podania moich danych osobowych”.