Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1138 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu

  • Dobroń (pow. pabianicki), łódzkie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Na rynku polskim Jantoń jest obecny od 1976 roku. Jesteśmy liderem  z branży winiarskiej oferującym produkty pod znanymi i cenionymi markami. W celu ugruntowania naszej pozycji na rynku oraz w związku z planami dalszej ekspansji i dynamicznego rozwoju struktur firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

     

     

     SPECJALISTA DS. MARKETINGU

    Miejsce pracy: Dobroń (pow. pabianicki)
    Województwo: łódzkie


    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

    • Wsparcie przy realizacji strategii marketingowej firmy
    • Budowanie komunikacji marki z rynkiem i dbanie o spójność przekazu w social media (prowadzenie profili na portalach społecznościowych, redagowanie wpisów)
    • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług marketingowych
    • Udział w projektach związanych z rozwojem i wprowadzaniem nowych produktów
    • Poszukiwanie insightów
    • Współpraca przy tworzeniu i dystrybucji materiałów marketingowych


    Od kandydatów oczekujemy:

    • Minimum 2 - letnie doświadczenie w obszarze marketingu, preferowani kandydaci z branży FMCG
    • Praktyka w wykorzystaniu narzędzi marketingowych, znajomość tematyki e-marketingowej
    • Kreatywność i umiejętność nieszablonowego myślenia
    • Wykształcenie wyższe kierunkowe


    Oferujemy:

    • Pełną wyzwań pracę w profesjonalnym Zespole
    • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego
    • Samodzielność w realizacji zadań

     

    Aplikacje zawierające list motywacyjny oraz CV prosimy przesyłać

     za pośrednictwem przycisku Aplikuj!

     

    WWW.JANTON.PL

     

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883)