Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcywarmińsko-mazurskie
warmińsko-mazurskie- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
Wsparcie e-commerce managera w prowadzeniu działań promocyjnych,
Nadzorowanie, budowanie i optymalizację kampanii marketingowych oraz komunikacji naszej marki (SEO, email marketing, Google AdWords, Facebook Ads, Social Marketing),
Wsparcie działu marketingu we wprowadzaniu nowych rozwiązań e-marketingowych,
Wdrażanie rozwiązań związanych z budowaniem rozpoznawalności marki i ugruntowania silnej pozycji na rynku,
Analizę, nadzór i raportowanie skuteczności projektów e-marketingowych,
Nasze wymagania
Posiadasz przynajmniej 3 lata doświadczenia w marketingu internetowym z naciskiem na obszar e-commerce ,
Wiesz jak obsługiwać CRM sklepu internetowego, tworzyć i wysłać mailigi, opracowywać analizę konkurencji itp.
Jesteś pasjonatem e-marketingu i starasz się być na bieżąco w tym obszarze,
Współpracowałeś z agencjami reklamowymi, grafikami, programistami lub z innymi podmiotami zewnętrznymi,
Jesteś zorganizowany, samodzielny i nie boisz się wyzwań,
Posiadasz umiejętności analityczne i szybko się uczysz,
Masz dobre zdolności komunikacyjne i jesteś zorientowany na cel.
Mile widziane
Posiadasz wiedzę w obszarach: SEO, social media, content marketing, performance marketing itp.
Masz wyczucie w obszarach UX / UI i prowadziłeś wcześniej projekty w tym obszarze.
Masz doświadczenie w afiliacji internetowej,
Znasz HTML/CSS na poziomie minimum podstawowym +,
Mówisz i piszesz w języku niemieckim lub innym języku obcym!
To oferujemy
atrakcyjne wynagrodzenie,
możliwość częściowej pracy zdalnej
Będziesz realizować ciekawe projekty, raz pracując w zespole, raz samodzielnie.
stabilną formę zatrudnienia - umowa o pracę lub współpracę B2B
miłą i przyjazną atmosferę pracy
zniżki na produkty dla Ciebie i bliskich