Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. marketingu

Mako TSL Błażej MakuratO firmie

  • Dmowskiego 12, Gdańsk
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Mako TSL Błażej Makurat

Dmowskiego 12

Gdańsk

Twój zakres obowiązków

  • Wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy

  • Kreowanie i zarządzanie treściami online na stronie internetowej i w mediach społecznościowych / Facebook, Instagram, LinkedInn

  • Tworzenie angażującego contentu marketingowego i spójnej komunikacji PR

  • Tworzenie i redagowanie tekstów

  • Prowadzenie działań z obszaru employer brandingu

  • Inicjowanie i organizacja działań budujących zaangażowanie pracowników (m.in. sportowe rywalizacje)

  • Prowadzenie firmowego magazynu dla pracowników (kwartalnik) - wyszukiwanie ciekawych tematów, pomoc przy pisaniu tekstów

  • Czuwanie nad wizerunkiem firmy w sieci w tym m.in. stroną internetową, portalami opiniotwórczymi

  • Przygotowywanie i zamawianie materiałów reklamowych

  • Współpraca z klubami sportowymi, które są sponsorowane przez firmę

  • Analiza skuteczności prowadzonych działań oraz raportowanie wyników

Nasze wymagania

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na stanowisku Specjalista ds. Marketingu lub podobnym

  • Umiejętności pisania i redagowania tekstów/artykułów – tzw. lekkie pióro. Mile widziane doświadczenia w copywritingu

  • Kreatywność, głowa pełna pomysłów

  • Doświadczenie w organizowaniu eventów, targów

  • Umiejętność kierowania samodzielnymi projektami

Mile widziane

  • Portfolio z dotychczasowymi projektami, tekstami

  • Doświadczenie w marketingu na rynku niemieckim

  • Praktyczna wiedza z zakresu zagadnień SEO/SEM, Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Google Search Console

  • Znajomość języka angielskiego/niemieckiego na poziomie min. B2

To oferujemy

  • Umowę o pracę

  • Wynagrodzenie adekwatnie do posiadanego doświadczenia

  • Wszystkie niezbędne narzędzia pracy - komputer, telefon

  • Samodzielne stanowisko

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dofinansowanie do okularów

  • bonus i paczki świąteczne

  • bezpłatne lekcje języka niemieckiego

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa online

3

Spotkanie w siedzibie firmy

4

Decyzja