Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim podaniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Arttor Waldemar Błahyj i Leszek Błahyj Spółka Cywilna zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Specjalista ds. Marketingu i E-commerce

ARTTOR s.cO firmie

  • Toruń, kujawsko-pomorskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    15 Marzec 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

ARTTOR s.c

Przedsiębiorstwo jest dynamicznie rozwijającym się polskim zakładem produkcyjnym.

Od 10 lat produkujemy i sprzedajemy tradycyjne oraz nowoczesne elementy wystroju wnętrz w całej Europie.

26 Państw w EU zaopatrujemy w nasze produkty

40 zadowolonych pracowników

Blisko 50 000 unikatowych klientów zdobyliśmy w 2019r.

Prawie 400 000 produktów dostępnych w naszym katalogu

Poszukujemy osoby, która nie boi się wyzwań, szybko się uczy, ma doświadczenie w e-commerce, zna zasady marketingu, potrafi dobrze budować markę w sieci i kampanie marketingowe.

Oferowane stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i E-commerce

Miejsce pracy: Toruń

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Tworzenie i prowadzenie skutecznych kampanii sprzedażowych
  • Bieżący monitoring oraz raportowanie efektywności kampanii, a także wyników sprzedażowych
  • Optymalizacje nowych i istniejących procesów pozyskiwania klientów kanałami online
  • Bieżącą analizę rynku, analizę trendów, monitorowanie konkurencji w kanale e-commerce, oraz rekomendacja zmian/lepszych rozwiązań
  • Prowadzenie i koordynacja projektów związanych z marketingiem w mediach społecznościowych
  • Planowanie i realizacje kampanii w kanałach e-commerce (Google Ads, FB Ads, Amazon, Allegro, Ebay, Instagram itp.)
  • Tworzenie wizerunku marki w sieci i w mediach społecznościowych
  • Planowanie i przygotowywanie kampanii e-mail
  • Zarządzenie oraz rozwój sklepów internetowych
  • Prowadzenie kampanii marketingowych w social media
  • Przygotowywanie kampanii e-mailingowych i web push
  • Monitorowanie nowości w branży marketingowej i wdrażanie ich w życie
  • Opracowywanie koncepcji marketingowej dla nowo wprowadzanych produktów

Od kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży w branży e-commerce na stanowisku specjalisty
  • Znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenia w kreowaniu oferty reklamowej w Internecie (znajomość technik, narzędzi Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Kampanii Amazon, Kampanii Allegro, Kampani Ebay)
  • Systematyczności, ambitności i precyzji w działaniu
  • Umiejętności kreatywnego szukania rozwiązań
  • Umiejętności prowadzenia kampanii marketingowych w Internecie,
  • Zdolności analitycznego myślenia - mile widziane wykształcenie marketingowe
  • Umiejętności planowania, monitorowania i analizowania efektywności poszczególnych działań.
  • znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów z obszaru content marketingu, digital marketingu, komunikacji marketingowej, PR i mediów społecznościowych
  • Dobrej i szerokiej znajomości zagadnień związanych z Internetem, technologiami komputerowymi
  • Umiejętności jasnego prezentowania idei i pisania tekstów
  • Znajomość zasad testowania oprogramowania
  • znajomość HTML/CSS

Naszym kandydatom oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wsparcie zespołu na który możesz liczyć!
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pracę pełną wyzwań w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami


Przedsiębiorstwo jest dynamicznie rozwijającym się polskim zakładem produkcyjnym.

Od 10 lat produkujemy i sprzedajemy tradycyjne oraz nowoczesne elementy wystroju wnętrz w całej Europie.

26 Państw w EU zaopatrujemy w nasze produkty

40 zadowolonych pracowników

Blisko 50 000 unikatowych klientów zdobyliśmy w 2019r.

Prawie 400 000 produktów dostępnych w naszym katalogu

Poszukujemy osoby, która nie boi się wyzwań, szybko się uczy, ma doświadczenie w e-commerce, zna zasady marketingu, potrafi dobrze budować markę w sieci i kampanie marketingowe.

Oferowane stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i E-commerce

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Tworzenie i prowadzenie skutecznych kampanii sprzedażowych
  • Bieżący monitoring oraz raportowanie efektywności kampanii, a także wyników sprzedażowych
  • Optymalizacje nowych i istniejących procesów pozyskiwania klientów kanałami online
  • Bieżącą analizę rynku, analizę trendów, monitorowanie konkurencji w kanale e-commerce, oraz rekomendacja zmian/lepszych rozwiązań
  • Prowadzenie i koordynacja projektów związanych z marketingiem w mediach społecznościowych
  • Planowanie i realizacje kampanii w kanałach e-commerce (Google Ads, FB Ads, Amazon, Allegro, Ebay, Instagram itp.)
  • Tworzenie wizerunku marki w sieci i w mediach społecznościowych
  • Planowanie i przygotowywanie kampanii e-mail
  • Zarządzenie oraz rozwój sklepów internetowych
  • Prowadzenie kampanii marketingowych w social media
  • Przygotowywanie kampanii e-mailingowych i web push
  • Monitorowanie nowości w branży marketingowej i wdrażanie ich w życie
  • Opracowywanie koncepcji marketingowej dla nowo wprowadzanych produktów

Od kandydata oczekujemy:

  • Doświadczenia w sprzedaży w branży e-commerce na stanowisku specjalisty
  • Znajomości języka angielskiego
  • Doświadczenia w kreowaniu oferty reklamowej w Internecie (znajomość technik, narzędzi Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads Manager, Kampanii Amazon, Kampanii Allegro, Kampani Ebay)
  • Systematyczności, ambitności i precyzji w działaniu
  • Umiejętności kreatywnego szukania rozwiązań
  • Umiejętności prowadzenia kampanii marketingowych w Internecie,
  • Zdolności analitycznego myślenia - mile widziane wykształcenie marketingowe
  • Umiejętności planowania, monitorowania i analizowania efektywności poszczególnych działań.
  • znajomości i umiejętności wykorzystania w praktyce najnowszych trendów z obszaru content marketingu, digital marketingu, komunikacji marketingowej, PR i mediów społecznościowych
  • Dobrej i szerokiej znajomości zagadnień związanych z Internetem, technologiami komputerowymi
  • Umiejętności jasnego prezentowania idei i pisania tekstów
  • Znajomość zasad testowania oprogramowania
  • znajomość HTML/CSS
0 - 2 lata

Naszym kandydatom oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Wsparcie zespołu na który możesz liczyć!
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Pracę pełną wyzwań w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • Miłą atmosferę w pracy
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami

Ogłoszenie archiwalne