Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. marketingu i PR

GynCentrum Sp. z o.o.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Gyncentrum to lider wśród ośrodków leczenia niepłodności w Polsce. Kompleksowa diagnostyka, nowoczesne metody leczenia, inwestycje w nowe technologie medyczne i kolejne placówek pozwalają nam zatroszczyć się o Pacjentów na najwyższym światowym poziomie.

Dziś w grupie Gyncentrum działają 4 placówki leczenia niepłodności, wielospecjalistyczne centrum medyczne, klinika przeszczepu włosów, klinika medycyny estetycznej, centrum liposukcji, prywatny szpital oraz laboratorium genetyczne.

Pracujemy w zespole ceniących sobie profesjonalizm i rzetelność specjalistów z różnych dziedzin. Efektywna komunikacja i dotarcie z tak różnorodną ofertą medyczną do naszych pacjentów wymaga skutecznego wsparcia marketingowego. Jeśli pojęcia social media, lead genetarion, content marketing nie są Ci obce i chcesz rozwijać się zawodowo w tym kierunku wyślij nam swoje CV.

Specjalista ds. marketingu i PR

Opis stanowiska:

  • Współtworzenie strategii marketingowej dla kilku marek.
  • Inicjowanie nowych działań i aktywności marketingowych.
  • Tworzenie contentu i grafik na potrzeby stron internetowych, blogów
    i profili społecznościowych.
  • Zarządzanie treścią i aktualizacja stron internetowych.
  • Uczestniczenie w działaniach SEO.
  • Opracowanie koncepcji i przygotowywanie materiałów reklamowych
    i promocyjnych (ulotki, foldery, plakaty etc.).
  • Planowanie działań z zakresu media relations.
  • Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi, ośrodkami naukowymi.
  • Współpraca przy tworzeniu i realizacji harmonogramów social media.
  • Współpraca przy organizacji eventów, konferencji i udziału firmy w targach.
  • Raportowanie skuteczności prowadzonych działań marketingowych.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, najlepiej z obszaru marketingu i PR.
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok).
  • Łatwość w tworzeniu tekstów do materiałów drukowanych i online.
  • Znajomość systemów zarządzania treścią CMS (Wordpress).
  • Praktyczna znajomość programów graficznych m.in. Photoshop, Illustrator, InDesign.
  • Kreatywność, samodzielność i skuteczność w działaniu
  • Umiejętność ustalania priorytetów zadań oraz koordynacji kilku projektów jednocześnie.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu profili w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, Linkedin.
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads i FB Ads.
  • Umiejętność obróbki graficznej i retuszu zdjęć.
  • Umiejętność kręcenia, obróbki i montażu filmów na potrzeby social media.
  • Znajomość narzędzi marketingowych (email marketing, live chat).
  • Dostępność od zaraz.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług medycznych.
  • Umowę o pracę, pełny etat.
  • Wdrożenie oraz wsparcie zespołu specjalistów na każdym etapie współpracy.
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w różnorodnych projektach marketingowych.
  • Dodatkowe benefity m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna.

Ogłoszenie archiwalne