Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Marketingu i Social Media

SPORTVIDA SP. Z O.O.O firmie

  • Inwestycyjna 7
    Sosnowiec, śląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

SPORTVIDA SP. Z O.O.

Inwestycyjna 7

Sosnowiec

Jesteśmy firmą aktywnie działającą w branży sportowej, o bogatym i wieloletnim doświadczeniu w produkcji, imporcie, wprowadzaniu do obrotu i oferowaniu produktów sportowych oraz szerokiej gamy różnorodnych akcesoriów sportowo-rekreacyjnych pod własną marką Sportvida. Prowadzimy sprzedaż zarówno w kanałach B2B jak i B2C w Polsce i za granicą.

WWW.SPORTVIDA.EU

Obecnie szukamy do naszego zespołu osoby do prowadzenia i rozwoju strategii marketingowych i Social Media. 

Specjalista ds. Marketingu i Social Media

OPIS STANOWISKA:

  • Planowanie, przygotowywanie strategii i przeprowadzanie działań promocyjnych bezpośrednich oraz internetowych
  • Prowadzenie samodzielnie działań SEO, SEM oraz Google Ads
  • Prowadzenie strony internetowej przy użyciu narzędzi marketingu online, takich jak: Google AdWords, Facebook Ads, Google Search Console oraz zasad SEO i SEM  oraz aktualizacje na stronie, content, baza produktowa
  • Opracowywanie koncepcji i treści materiałów reklamowych
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju marki w Social Media
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Zarządzanie platformą sprzedażową B2B- wyłącznie pod kątem content/ marketing (opisy, treści, tłumaczenia opisów na język angielski)
  • Tworzenie w języku polskim i angielskim kart produktowych wraz z opisami marketingowymi - jako wsparcie zespołu sprzedażowego Amazon/ eBay
  • Poszukiwanie i kreowanie nisz rynkowych oraz wsparcie innych działów w aktywnej sprzedaży usług firmy
  • Obsługa programów i aplikacji stworzonych dla firmy, służących do komunikacji z klientami

WYMAGANIA:

  •  minimum 2 letnie doświadczenie w budowaniu i rozwijaniu internetowego kanału sprzedaży, w szczególności w tworzeniu i   realizowaniu działań sprzedażowych i marketingowych;
  • bardzo dobra znajomość narzędzi Social Media (Facebook, LinkedIn, Instagram) - warunek konieczny 
  • doświadczenie w zarządzaniu marką oraz sprzedażą na międzynarodowych platformach sprzedażowych;
  • znajomość zagadnień z zakresu marketingu internetowego i sprzedaży e-commerce,
  • posiadanie praktycznej wiedzy z zakresu zagadnień SEO/SEM- wymagamy min 2 letniego doświadczenia z zakresu marketingu internetowego i/lub social media - warunek konieczny,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
  • doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu wdrażania platform e-commerce lub ich elementów,
  • bardzo dobra znajomość narzędzia: Google Analytics, Google Adwords, Facebook Ads, Google Search Console,
  • umiejętność tworzenia tekstów w języku polskim i angielskim
  • umiejętność kreatywnego i twórczego myślenia, komunikatywność
  • znajomość WordPress- mile widziane

OFERUJEMY:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej oraz przyjazną atmosferę pracy,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Duża samodzielność w działaniu
  • Ambitne zadania i możliwość rozwoju zawodowego

Ogłoszenie archiwalne