Ta oferta pracy jest nieaktualna od 90 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu Internetowego - Analityka Internetowa

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 23.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.
     
    Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
     
    To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
     
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. Marketingu Internetowego
    (Analityka internetowa)

    Miejsce pracy

    Gliwice

     

    Nr ref: TOK/2018/01/Analityka internetowa

    Zakres obowiązków

    • Bieżąca edycja treści w serwisach internetowych Spółek z Grupy TAURON z uwzględnieniem zasad użyteczności oraz pozycjonowania
    • Realizacja celów sprzedażowych poprzez tworzenie i optymalizację kampanii PPC, marketing automation, personalizację treści dla użytkowników
    • Analiza i interpretacja danych z Google Analytics oraz narzędzi wewnętrznych
    • Bieżące przygotowanie raportów uwzględniających ruch na stronach internetowych, trendy oraz wyniki sprzedażowe
    • Wsparcie przy planowaniu i realizacji kampanii online we współpracy z firmą zewnętrzną
    • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi

    Wymagania

    • Preferowane wykształcenie wyższe (kierunek: marketing)
    • Minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Doświadczenie w obszarze tworzenia i redagowania treści na potrzeby Internetu (content marketing)
    • Doświadczenie pracy z systemami CMS
    • Doświadczenie w wykorzystywaniu kanałów digital marketingu w kampaniach
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Praktyczna znajomość narzędzi marketingu internetowego (w tym marketing automation) i narzędzi analitycznych
    • Doświadczenie i umiejętności związane z prowadzeniem kampanii nastawionych na konwersję
    • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z użytecznym projektowaniem serwisów i aplikacji internetowych/mobilnych oraz ich pozycjonowaniem
    • Praktyczna znajomość technologii mobilnych, doświadczenie we wdrażaniu aplikacji mobilnych
    • Praktyczna znajomość podstaw HTML/CSS
    • Praktyczna znajomość narzędzi do analizy i optymalizacji stron w tym bardzo dobra znajomość narzędzi Google (Analitics, Search, itp.)
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego i koncepcyjnego myślenia
    • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne
    • Inicjatywa, elastyczność i samodzielność w działaniu
    • Umiejętność budowania partnerskich relacji

    Oferujemy

    • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającym się zespole
    • Pakiet świadczeń socjalnych (w tym karta Multisport, opieka medyczna)
    • Możliwość realizacji ciekawych zadań i udziału w różnorodnych projektach
    • Udział w szkoleniach wewnętrznych, zewnętrznych oraz e-learning

    Data ważności

    2018-03-18