Specjalista ds. marketingu internetowego

Kontri Sp. z o.o.O firmie

Kontri Sp. z o.o.

Jacka Kuronia 3

Białystok

Kontri Sp. z o.o Poszukuje do pracy na stanowisko

Specjalista ds. marketingu internetowego
Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i realizacja kampanii online wykorzystując różnorodne kanały
  • Przygotowywanie i aktualizacja materiałów na potrzeby komunikacji zewnętrznej
  • Administrowanie treścią strony www oraz w mediach społecznościowych
  • Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
  • Kontrola nad budżetami i targetami kampanii

Wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii mailingowych oraz w social mediach, współpracy z sieciami afiliacyjnymi
  • Dobra znajomość Google Analytics, marketing automation
  • Doświadczenie w tworzeniu kampanii w oparciu o analizę danych odbiorców i konkurencji
  • Systematyczność i samodzielność w działaniu
  • Mile widziana znajomość tematyki SEO i SEM

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce
  • System premiowy
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Stałe lub elastyczne godziny pracy – wybór należy do Ciebie
  • Pracę w biurze w Białymstoku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie
  • Możliwość rozwoju


CV prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj z nazwą stanowiska w tytule.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

Kontri Sp. z o.o Poszukuje do pracy na stanowisko

Specjalista ds. marketingu internetowego

Zakres obowiązków:

  • Planowanie i realizacja kampanii online wykorzystując różnorodne kanały
  • Przygotowywanie i aktualizacja materiałów na potrzeby komunikacji zewnętrznej
  • Administrowanie treścią strony www oraz w mediach społecznościowych
  • Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych
  • Kontrola nad budżetami i targetami kampanii

Wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii mailingowych oraz w social mediach, współpracy z sieciami afiliacyjnymi
  • Dobra znajomość Google Analytics, marketing automation
  • Doświadczenie w tworzeniu kampanii w oparciu o analizę danych odbiorców i konkurencji
  • Systematyczność i samodzielność w działaniu
  • Mile widziana znajomość tematyki SEO i SEM

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży e-commerce
  • System premiowy
  • Możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
  • Stałe lub elastyczne godziny pracy – wybór należy do Ciebie
  • Pracę w biurze w Białymstoku
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub B2B - wybór należy do Ciebie
  • Możliwość rozwoju


CV prosimy wysyłać za pomocą przycisku Aplikuj z nazwą stanowiska w tytule.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne