Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Fortum Marketing and Sales Polska S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Fortum jest liderem w obszarze czystej energii. Dostarczamy klientom energię elektryczną, ciepło i chłód, a także inteligentne rozwiązania, pozwalające na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów. Angażujemy naszych klientów i społeczeństwo w dążeniu do tworzenia czystszego świata. Zatrudniamy około 8 000 profesjonalistów w krajach nordyckich, bałtyckich oraz Rosji, Polsce i Indiach. W 2019 roku nasze łączne przychody wyniosły 5,4 mld EUR. Akcje Fortum notowane są na giełdzie Nasdaq w Helsinkach. www.fortum.pl.
Specjalista ds. Marketingu Internetowego

Twoja rola

Aktualnie Spółka Fortum Marketing and Sales S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu Internetowego (wewnętrzna nazwa stanowiska to Specjalista ds. Performance Marketingu).

Zakres zadań na tym stanowisku obejmować będzie:

  • współudział w budowaniu planu działań marketingowych,
  • planowanie i realizacja kampanii performance marketingowych w obszarach: display, mailing, mobile czy afiliacja w różnych modelach rozliczeniowych
  • budowanie trwałych relacji z reklamodawcami,
  • monitoring, optymalizacja i testowanie nowych rozwiązań,
  • umiejętne planowanie kampanii i doboru odpowiednich mediów,
  • przygotowywanie raportów oraz nadzór rozliczeń z kampanii,
  • zarządzanie treścią na stronie internetowej, portalach społecznościowych oraz w intranecie,
  • współpraca z programistą, grafikami, copywriterami,
  • konfigurowanie i optymalizacja kampanii,
  • optymalizacja konwersji, scenariuszy automatyzacji i lead nurturingu,
  • zarządzanie GTM i trackowanie kampanii,
  • monitorowanie efektywności kampanii (analizowanie danych w panelach reklamowych oraz raportach)
  • przygotowywanie i aktualizacja raportów i zestawień w Excelu (Google Sheets) według określonych wytycznych,
  • przygotowywanie analiz i raportów dotyczących działań marketingowych,
  • poprawa efektywności działań marketingowych poprzez narzędzia Performance Marketingowe oraz rekomendacje dotyczące potrzebnych zmian i usprawnień,
  • współpraca z Podwykonawcami i firmami partnerskimi.

Twoje kwalifikacje

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: marketing i/lub ekonomia,
  • doświadczenie w performance marketingu,
  • znajomość narzędzi webowych, CMS, bardzo dobra znajomość Google Adwords, Google Analytics, Facebook Ads, GTM, marketing automation,
  • umiejętność tworzenia lejków sprzedażowych, landing pagy, przeprowadzania testów,
  • umiejętność tworzenia mailingów, newsletterów, wysyłki i sprawdzania ich skuteczności,
  • umiejętności analizowania i wyciągania wniosków z monitorowanych kampanii, tworzenie raportów leadowych,
  • podstawowa znajomość SEO,
  • znajomość języka angielskiego,
  • samodzielność, dobra organizacja pracy własnej, zaangażowanie i odpowiedzialność,
  • mile widziana znajomość HTML-a.
Nasza oferta
  • zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym,
  • możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia oraz nowych kompetencji,
  • ciekawa i dynamiczna, pełna wyzwań praca,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • narzędzia pracy: telefon, laptop,
  • opieka medyczna po 1 roku pracy i karta Multisport,
  • zajęcia z języka angielskiego.
Zainteresowany /-a?
 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie do nas swojego CV za pośrednictwem narzędzia on-line. Tylko aplikacje przesłane za pośrednictwem narzędzia on-line będą rozpatrywane. Wysłany plik prosimy nazwać według wzoru: Imię_Nazwisko_CV.pdf
 
Proszę również o podesłanie próbki swojego tekstu na dowolny temat.
Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (znanego powszechnie jako RODO), informujemy, że:
  • • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Fortum Marketing and Sales Polska S.A. z siedzibą przy ul. Jana Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000378299, NIP 781-18-61-610.
  • • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.
  • • Ma Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, prawo do żądania usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu oraz prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • • Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: https://www.fortum.pl/polityka-prywatnosci-kandydaci-do-pracy Zachęcamy do zapoznania się z pełną informacją na temat przetwarzania danych osobowych przez Administratora.
  • • W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z niniejszą informacją, prosimy o kontakt na adres e-mail: [email protected]
Do aplikacji prosimy dołączyć wybraną klauzulę następującej treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fortum Marketing and Sales Polska S.A. z siedzibą przy ul. Jana Heweliusza 9, 80-890 Gdańsk jako administratora danych, moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Specjalisty ds. performance marketingu."

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy