Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Specjalista ds. marketingu internetowego

Learnetic SAO firmie

  • Azymutalna 9
    Gdańsk, pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Learnetic SA

Azymutalna 9

Gdańsk

W Learnetic SA urzeczywistniamy wizję nowoczesnego nauczania, które ma angażować uczniów, ułatwiać pracę, bawić i być efektywne. Nasze produkty to platformy edukacyjne, interaktywne materiały edukacyjne i wszystko, co związane z e-learningiem oraz nauką hybrydową. Oferujemy swoje rozwiązania w ponad 30 różnych krajach na wszystkich kontynentach.

Specjalista ds. marketingu internetowego

Szukamy kogoś, kto pomoże nam skutecznie pozycjonować nasze produkty i usługi, korzystając przede wszystkim z nowoczesnych narzędzi i kanałów marketingu cyfrowego. Skuteczna komunikacja, budowanie zasięgów i zainteresowania potencjalnych klientów, to nasze priorytety. Dlatego szukamy osoby, która:

  • sprawnie posługuje się takimi narzędziami jak: Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager i reklama na LinkedIn,
  • potrafi realizować zarówno małe kampanie remarketingowe dla niszowych produktów na rynku polskim, jak i duże akcje skierowane dla klienta zagranicznego,
  • wykazuje się kreatywnością i skutecznością, sama z siebie dąży do optymalizacji kluczowych wskaźników, zna szerokie spektrum narzędzi do realizacji sprawnych działań w Internecie,
  • umie analizować i raportować wyniki swoich działań,
  • jest gotowa wchodzić w interakcje z potencjalnym klientem w języku polskim i angielskim,
  • lubi angażować się w social mediach, inicjować dyskusje oraz pisać krótkie teksty. 


Jako specjalista/ka ds. marketingu internetowego będziesz bezpośrednio podlegał/a pod dyrektora działu marketingu, współpracując z działami sprzedaży polskiej i międzynarodowej.

Wymagania:

  • znajomość narzędzi reklamowych i analitycznych Google, Facebook, LinkedIn i innych,
  • doświadczenie w realizacji skutecznych kampanii w oparciu o powyższe i inne  narzędzia,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, 
  • umiejętności analityczne,
  • samodzielność i kreatywność, praca w zespole, dokładność. 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pozycjonowaniu organicznym byłoby wspaniałym atutem, 
  • władanie social media,
  • znajomość Wordpressa, podstaw CSS’ów. 

Zakres obowiązków:

  • tworzenie i obsługa kampanii reklamowych produktów z branży edukacyjnej na rynku polskim (B2C i B2G),
  • tworzenie i obsługa kampanii reklamowych produktów z branży edukacyjnej na rynkach zagranicznych (B2C i B2G),
  • współtworzenie strategii komunikacji digitalnej dla marek i produktów,
  • tworzenie harmonogramów i inicjowanie działań online dotyczących marek i produktów,
  • monitorowanie kampanii,
  • tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacja prowadzonych działań.

Oferujemy: 

  • pracę w innowacyjnej firmie o ugruntowanej pozycji,
  • miłą atmosferę (wdrażamy najlepsze wzorce z The Office), 
  • umowę o pracę (lub B2B jeśli wolisz), 
  • kartę sportową,
  • parking przy biurze.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy