Ta oferta pracy jest nieaktualna od 249 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu Internetowego - Performance i Marketing Automation

  • Gliwice, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-03-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.
     
    Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
     
    To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
     
    TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Specjalista ds. Marketingu Internetowego
    (obszar Performance i Marketing Automation)

    Miejsce pracy:

    Gliwice

     

    Nr ref: TOK/2017/64 B

    Zakres obowiązków

    • Planowanie i realizacja kampanii performance;
    • Planowanie i realizacja strategii Marketing Automation;
    • Stała optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia wyników sprzedażowych;
    • Bieżące raportowanie wyników;
    • Planowanie i realizacja testów A/B;
    • Tworzenie, optymalizacja i rozwój treści serwisów internetowych Spółek z Grupy TAURON z uwzględnieniem zasad użyteczności oraz pozycjonowania;
    • Bieżąca aktualizacji treści na stronach internetowych spółek z Grupy kapitałowej TAURON;
    • Monitoring rynku i analiza działań konkurencji w Internecie;
    • Obsługa systemu CMS, narzędzi Google;
    • Współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

    Wymagania

    • Minimum 1 rok doświadczenia w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji kampanii performance;
    • Minimum 1 rok doświadczenia we wdrażaniu lub bieżącej obsłudze procesów Marketing Automation;
    • Biegła znajomość narzędzi do analizy i optymalizacji stron w tym Google Analytics, Google Tag Manager;
    • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność;
    • Inicjatywa w działaniu i proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników;
    • Doświadczenie w obszarze redagowania i tworzenia treści na potrzeby Internetu oraz w pracy z systemami CMS;
    • Praktyczna znajomości zagadnień związanych z użytecznym projektowaniem serwisów i aplikacji internetowych / mobilnych oraz ich pozycjonowaniem (w tym znajomość zagadnień content marketingu);
    • Znajomości języków HTML/CSS;
    • Umiejętność budowania partnerstwa;
    • Samodzielność i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie w wykonywaną pracę.

    Oferujemy

    • Pracę w przyjaznej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się Spółce;
    • Stabilne warunki pracy i pakiet świadczeń socjalnych;
    • Możliwość rozwoju zawodowego.

    Data ważności

    2018-04-07

     
    Prosimy o nadsyłanie CV wraz z listem motywacyjnym (warunek konieczny). W procesie rekrutacji rozpatrywane będą tylko kompletne oferty