Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. marketingu internetowego

WRI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (facebook, instagram, pinterest, linkedIn)

  • Tworzenie i realizowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych

  • Budowanie strategii marketingowej w obszarze influencer marketingu, budowanie bazy kontaktów i relacji z influencerami

  • Analiza trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji

  • Współtworzenie strategii marketingowej marki

  • Budowanie relacji i koordynowanie komunikacji marketingowej do klientów

  • Realizacja projektów marketingowych

  • Współpraca z podmiotami działającymi na rzecz marketingu (agencje reklamowe, studia graficzne, itp.)

  • Współpraca z działem e-commerce, content managerem oraz działem marketingu tradycyjnego

  • Raportowanie i mierzenie efektywności prowadzonych działań

Nasze wymagania

Znajomość programów graficznych (np. Photoshop)

Znajomość i umiejętność posługiwania się narzędziami marketingu internetowego

„Lekkie pióro”, umiejętność używania języka korzyści

Bardzo dobra organizacja pracy

Inicjatywa i zaangażowanie

Zmysł estetyczny, kreatywność i samodzielność w tworzeniu projektów

Biegła znajomość pakietu MS Office

Chęć rozwoju i poszerzania kompetencji

Mile widziane:

Wykształcenie wyższe na kierunkach z obszaru: marketing internetowy, dziennikarstwo, PR, nowe media

Znajomość kluczowych narzędzi i trendów z zakresu marketingu e-commerce / digital / komunikacji z konsumentem (B2C)

Znajomość branży Dom&Ogród

Merytoryczna i praktyczna wiedza z analityki internetowej

Doświadczenie na podobnym stanowisku

To oferujemy

  • Umowa o pracę, zatrudnienie od lutego 2022r.

  • Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie

  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

  • Premie uznaniowe za wysoką efektywność pracy i zaangażowanie

  • Możliwość zaplanowania pracy w trybie hybrydowym

O nas

Stawiamy na rozwój! W 2021 roku stworzyliśmy własną markę HIPPER.pl, w związku z czym przeprowadziliśmy rebranding i remodeling naszych marketów budowlanych. Umożliwiło nam to rozszerzenie działalności marki własnej na teren całej Polski. Pod szyldem z przyjaznym hipopotamem mamy już 9 sklepów stacjonarnych Dom i Ogród. Stawiamy na miasta i mniejsze miejscowości, których mieszkańcy nie mają dostępu do profesjonalnego marketu Dom i Ogród. Nadal jest wiele takich miejsc, dlatego w planach mamy kolejne sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy, dzięki któremu będziemy zaopatrywać całą Polskę w akcesoria ułatwiające budowę, remont i wyposażenie domów i ogrodów.

Kierunkiem rozwoju firmy jest umacnianie pozycji marki HIPPER.pl na rynku marketów Dom i Ogród poprzez m.in. otwieranie nowych sklepów stacjonarnych i sklepu online. Podstawą naszej firmy jest zapał, zaangażowanie i motywacja naszych pracowników. Doceniamy pracowników, którzy swoją postawą przyczynią się do wspólnego sukcesu firmy. W związku z rozwojem marki HIPPER.pl, poszukujemy do swojej HIPPER ekipy specjalisty ds. marketingu internetowego.