Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. marketingu internetowego
WRI Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
Poznań
Poznań, wielkopolskie- ogłoszenie wygasło rok temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Obsługa i kompleksowe prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych (facebook, instagram, pinterest, linkedIn)
Tworzenie i realizowanie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
Budowanie strategii marketingowej w obszarze influencer marketingu, budowanie bazy kontaktów i relacji z influencerami
Analiza trendów rynkowych, monitorowanie działań konkurencji
Współtworzenie strategii marketingowej marki
Budowanie relacji i koordynowanie komunikacji marketingowej do klientów
Realizacja projektów marketingowych
Współpraca z podmiotami działającymi na rzecz marketingu
Współpraca z działem e-commerce, content managerem oraz działem marketingu tradycyjnego
Raportowanie i mierzenie efektywności prowadzonych działań
Nasze wymagania
Znajomość programów graficznych (np. Photoshop)
Znajomość i umiejętność posługiwania się narzędziami marketingu internetowego
„Lekkie pióro”, umiejętność używania języka korzyści
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
Inicjatywa i zaangażowanie
Zmysł estetyczny, kreatywność
Biegła znajomość pakietu MS Office
Znajomość kluczowych narzędzi i trendów z zakresu marketingu e-commerce / digital / komunikacji z konsumentem (B2C)
Chęć rozwoju i poszerzania kompetencji
Mile widziane
Wykształcenie wyższe na kierunkach z obszaru: marketing internetowy, dziennikarstwo, PR, nowe media
Kursy lub szkolenia z dziedziny marketingu internetowego
Znajomość branży Dom&Ogród
Merytoryczna i praktyczna wiedza z analityki internetowej
Doświadczenie na podobnym stanowisku
To oferujemy
Umowa o pracę, zatrudnienie od lutego 2022r.
Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Premie uznaniowe za wysoką efektywność pracy i zaangażowanie
Możliwość zaplanowania pracy w trybie hybrydowym
O nas
Stawiamy na rozwój! W 2021 roku stworzyliśmy własną markę HIPPER.pl, w związku z czym przeprowadziliśmy rebranding i remodeling naszych marketów budowlanych. Umożliwiło nam to rozszerzenie działalności marki własnej na teren całej Polski. Pod szyldem z przyjaznym hipopotamem mamy już 9 sklepów stacjonarnych Dom i Ogród.
Stawiamy na miasta i mniejsze miejscowości, których mieszkańcy nie mają dostępu do profesjonalnego marketu Dom i Ogród. Nadal jest wiele takich miejsc, dlatego w planach mamy kolejne sklepy stacjonarne oraz sklep internetowy, dzięki któremu będziemy zaopatrywać całą Polskę w akcesoria ułatwiające budowę, remont i wyposażenie domów i ogrodów.
Kierunkiem rozwoju firmy jest umacnianie pozycji marki HIPPER.pl na rynku marketów Dom i Ogród poprzez m.in. otwieranie nowych sklepów stacjonarnych i sklepu online. Podstawą naszej firmy jest zapał, zaangażowanie i motywacja naszych pracowników. Doceniamy pracowników, którzy swoją postawą przyczynią się do wspólnego sukcesu firmy. W związku z rozwojem marki HIPPER.pl, poszukujemy do swojej HIPPER ekipy specjalisty ds. marketingu internetowego.