Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu internetowego

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 4000–6000 zł brutto / mies.
  • 14.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego

    Instytut Biznesu Rodzinnego to wiodąca na polskim rynku organizacja zajmującą się wsparciem przedsiębiorczości rodzinnej. Prowadzimy badania o międzynarodowym zasięgu, posiadamy własne wydawnictwo, w ramach którego wydajemy magazyn oraz książki. Organizujemy dwie duże konferencje: dla właścicieli biznesów rodzinnych oraz młodego pokolenia przedsiębiorców = sukcesorów. Nasze biuro znajduje się w samym centrum Poznania, w Bazarze Poznańskim. Mamy zgrany i dynamiczny zespół, który prężnie się rozwija, poszukujemy osoby, która stworzy wraz z nami dział Digital Marketingu.

    Specjalista ds. Marketingu internetowego

    Miejsce pracy: Poznań
    Wynagrodzenie: 4 - 6 tys. zł
    Opis stanowiska:
    • Budowanie wizerunku IBRPolska w Social Media (Facebook, Instagram, Twitter)
    • Opieka nad bazą newsletterową wysyłka / optymalizacja bazy
    • Tworzenie treści (graficznych, tekstowych) na potrzeby publikacji w mediach społecznościowych
    • Projektowanie treści, pozycjonowanie, aktualizowanie i administracja stron internetowych należących do portfolio Instytutu – ścisła współpraca z szefem PR-u
    • Kierowanie Marketingiem Kongresów (www.kongresfirmrodzinnych.pl, www.nextg.pl)
    • Monitorowanie skuteczności kampanii marketingowych i ich optymalizacja (umiejętności analityczne)
    • Kontrolowanie i optymalizacja budżetów marketingu on-line.
    • Tworzenie i prowadzenie kampanii online przy użyciu Facebook Ads, Google AdWords,
    • Wsparcie zarządu w realizacji strategii komunikacji
    Oczekujemy:
    • Znajomości platform społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn
    • Doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Znajomości narzędzi marketingu digitalowego (Google AdWords, Google Analytics, SEM/SEO);
    • Umiejętności łączenia myślenia kreatywnego z analitycznym;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie,
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
    • Umiejętność pracy pod presją czasu,
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Mile widziana znajomość oprogramowania graficznego np.: Photoshop
    • Mile widziana umiejętność przygotowywania raportów, prezentacji; (wizualizacja danych)
    • Mile widziane certyfikaty, szkolenia Google Ads, Seo, etc
    Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Ciekawa zadania i wyzwania na stanowisku w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Pracę w dynamicznym i zaangażowanym zespole
    • Kontakt z świetnymi firmami rodzinnymi z całego świata
    • Możliwość rozwoju, zarówno w tematyce marketingu jaki i strategii rozwoju biznesu rodzinnego
    • Możliwość wyjazdu na konferencje branżowe, brania udziału w warsztatach organizowanych przez Instytut

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Fundację Instytut Biznesu Rodzinnego z siedzibą w Poznaniu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego z siedzibą w Poznaniu przy ul. Paderewskiego 8. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Fundacja Instytut Biznesu Rodzinnego z siedzibą w Poznaniu przy ul. Paderewskiego 8 , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    INFORMACJA OD PRACODAWCY/ADMINISTRATORA DANYCH
    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
    Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.
    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 60 dni od momentu złożenia aplikacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 90 dni od momentu złożenia aplikacji.
    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.
    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail [email protected]lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail [email protected].

    W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail [email protected]

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.