Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Wydawnictwa czarna Owca sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wspólnej 35/5 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Specjalista ds. marketingu internetowego

Wydawnictwo Czarna Owca sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 21 cze 2020
  • Specjalista

Wydawnictwo Czarna Owca sp. z o.o.

Specjalista ds. marketingu internetowego

Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Współtworzenie, wdrażanie, koordynowanie i nadzorowanie uzgodnionych akcji marketingowych, sprzedażowych do sklepu internetowego, kampanii google, sieci społecznościowych i innych kanałów.
  • Opieka nad sklepem internetowym (dbanie o aktualizacje oferty, optymalizacja i rozwijanie funkcjonalności, aktualizowanie treści)
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje, blogerzy, vlogerzy etc..) i zapewnienie wsparcia w zakresie wdrażania uzgodnionych promocji
  • Analizowanie wyników przeprowadzonych akcji
  • Rekomendowanie i wdrażanie działań mających na celu wzmacnianie uzgodnionego pozycjonowania, zwiększania sprzedaży i maksymalizacji ROAS
  • Sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych i marketingowych na potrzeby Zarządu
  • Negocjowanie i zakupy towarów od dostawców, hurtowników i wydawców

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w branży e-commerce co najmniej 2 lata
  • Praktyczna znajomość narzędzi Google: Adwords, Analytics, Search Console, Marketing Automation
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych
  • Zdolności analityczne i umiejętność strategicznego myślenia
  • Nastawienie na wynik
  • Mile widziana znajomość innych narzędzi SEM + SEO
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgarni internetowej lub innych projektów w branży księgarskiej
  • Samodzielność i kreatywność
  • Znajomość HTML i CSS będzie dodatkowym atutem


Specjalista ds. marketingu internetowego

Obowiązki:

  • Współtworzenie, wdrażanie, koordynowanie i nadzorowanie uzgodnionych akcji marketingowych, sprzedażowych do sklepu internetowego, kampanii google, sieci społecznościowych i innych kanałów.
  • Opieka nad sklepem internetowym (dbanie o aktualizacje oferty, optymalizacja i rozwijanie funkcjonalności, aktualizowanie treści)
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami (agencje, blogerzy, vlogerzy etc..) i zapewnienie wsparcia w zakresie wdrażania uzgodnionych promocji
  • Analizowanie wyników przeprowadzonych akcji
  • Rekomendowanie i wdrażanie działań mających na celu wzmacnianie uzgodnionego pozycjonowania, zwiększania sprzedaży i maksymalizacji ROAS
  • Sporządzanie i analiza raportów sprzedażowych i marketingowych na potrzeby Zarządu
  • Negocjowanie i zakupy towarów od dostawców, hurtowników i wydawców

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w branży e-commerce co najmniej 2 lata
  • Praktyczna znajomość narzędzi Google: Adwords, Analytics, Search Console, Marketing Automation
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych
  • Zdolności analityczne i umiejętność strategicznego myślenia
  • Nastawienie na wynik
  • Mile widziana znajomość innych narzędzi SEM + SEO
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu księgarni internetowej lub innych projektów w branży księgarskiej
  • Samodzielność i kreatywność
  • Znajomość HTML i CSS będzie dodatkowym atutem

Ogłoszenie archiwalne