Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu Komunikacyjnego i PR

Zakład Farmaceutyczny Amara Sp. z o.o.O firmie

  • Półłanki 40, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Zakład Farmaceutyczny Amara Sp. z o.o.

Półłanki 40

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • • współtworzenie kompleksowych planów strategii komunikowania się na zewnątrz i wewnątrz firmy,

  • • współtworzenie wytycznych dotyczących komunikacji (Corporate & Brand Identity) w obrębie firmy,

  • • tworzenie tekstów informacyjno-wizerunkowych (m.in. aktualności PR, notatki, raporty, prezentacje),

  • • tworzenie i publikacja postów/krótkich informacji prasowych w social mediach (m.in. Facebook, LinkedIn, Twitter),

  • • współprowadzenie firmowych profili w serwisach społecznościowych,

  • • współpraca z dziennikarzami i innymi interesariuszami firmy,

  • • tworzenie i aktualizacja listy kontaktów z mediami,

  • • współpraca z działem Human Resources w tworzeniu kampanii CSR,

  • • współpraca z podmiotami zewnętrznymi w celu wykonania materiałów korporacyjnych wykorzystywanych na zewnątrz i wewnątrz firmy (grafikami, fotografami, operatorami, agencjami, podmiotami zewnętrznymi w działaniach informacyjno-wizerunkowych),

  • • współpraca z branżowym środowiskiem opiniotwórczym,

  • • dbanie o poprawność merytoryczną, językową, estetyczną (graficzną) publikowanych treści,

  • • monitorowanie i analiza efektów prowadzonych działań w Internecie,

  • • aktualizacja strony firmy (obsługa CMS, WordPress),

  • • prowadzenie polityki gadżetów (kontakty z agencjami reklamowymi oraz drukarniami),

  • • uczestnictwo w projektach wymagających wsparcia marketingowego.

Nasze wymagania

  • • wykształcenie kierunkowe wyższe w zakresie: marketingu (marketing i zarządzanie, marketing i public relations, komunikacja marketingowa w Internecie) lub dziennikarstwa i komunikacji społecznej,

  • • minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. marketingu komunikacyjnego i PR w firmie farmaceutycznej,

  • • lekkie pióro w kontekście pisania informacji prasowych oraz wpisów do mediów społecznościowych,

  • • umiejętność tworzenia i redagowania tekstów reklamowych, promocyjnych i informacyjnych,

  • • umiejętność tworzenia narzędzi komunikacyjnych dla klientów oraz pracowników,

  • • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywności, umiejętność pracy w zespole,

  • • kompetencje w budowaniu bliskich relacji z liderami opinii, dziennikarzami oraz innymi interesariuszami firmy,

  • • kreatywność w podejściu do nowych zadań,

  • • zaangażowanie w pracę i samodzielność w działaniu,

  • • umiejętność szybkiego uczenia się,

  • • bardzo dobra organizacja pracy

  • • bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),

  • • umiejętność szybkiego uczenia się,

  • • umiejętność obsługi panelu administracyjnego do zarządzania treścią stron internetowych (CMS, WordPress)

  • • znajomość języka angielskiego – minimum poziom B2,

  • • prawo jazdy kat. B.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników