Specjalista ds. marketingu online

eLingwista Marcin ZimnyO firmie

eLingwista Marcin Zimny

Kujawska 10

Kraków

eLingwista, jedna z pierwszych na rynku polskim firm świadczących usługi nauczania języków obcych online, poszukuje do swojego zespołu w centrum Krakowa specjalistę ds. marketingu online. Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za szereg działań związanych z promocją i rozwojem usług e-learnignowych na rynkach zagranicznych oraz na rynku polskim.

Specjalista ds. marketingu online

Opis stanowiska:

  • projektowanie, wdrażanie i prowadzenie kampanii e-marketingowych
  • planowanie i implementacja działań wizerunkowych marki na rynkach zagranicznych
  • współtworzenie strategii komunikacji digitalowej dla kursów językowych online
  • przeprowadzanie działań zmierzających do coraz wyższego pozycjonowania
  • zwiększania rozpoznawalności klientów w Internecie
  • opracowywanie materiałów marketingowo-reklamowych
  • planowanie i moderowanie obecności w mediach społecznościowych
  • wdrażanie strategii komunikacji marki w social mediach
  • zarządzanie i rozbudowa treści na stronie internetowej, blogu oraz kanale YouTube
  • dbanie o poprawność tekstów pod kątem SEO
  • monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań
  • tworzenie raportów, analiz efektywności i optymalizacja prowadzonych działań

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, wskazane wyższe (preferowane kierunki: Marketing, PR)
    lub przygotowanie merytoryczne do pracy w środowisku marketingu online
  • min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w pracy w obszarach Social Media, Google Ads i Google Analytics
  • znajomość trendów i narzędzi marketingu online, a także rozwiązań reklamowych i rynku mediów online
  • kreatywność przy tworzeniu kampanii marketingowych oraz nieszablonowe myślenie
    i innowacyjność w działaniu
  • zainteresowanie nowymi technologiami
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • znajomości zasad ortografii i poprawnej polszczyzny
  • sprawne zarządzanie celami marketingowymi
  • łatwości pisania krótkich tekstów oraz założeń do nich na zadany temat
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie
    oraz pracy pod presją czasu
  • znajomość mediów społecznościowych jako kanału działań marketingowych (Facebook, Twitter, YouTube)
  • umiejętności w obszarze analityki internetowej
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel oraz PowerPoint
  • znajomość języka angielskiego min. B2
  • portfolio oraz doświadczenie w działaniach na rynkach zagranicznych będzie dodatkowym atutem
  • zainteresowanie e-learningiem będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • zatrudnienie w firmie z wieloletnim doświadczeniem i dobrej renomie
  • ciekawą pracę na pełny etat w niewielkiej firmie o międzynarodowym zasięgu
  • możliwość realizacji własnych pomysłów oraz podejmowania decyzji
  • perspektywę dalszego rozwoju zawodowego w obszarze marketingu
  • szkolenia gwarantujące rozwój własnych kompetencji
  • pracę w młodym i kreatywnym zespole
  • dobre warunki wynagrodzenia oraz system premiowy
  • uczestnictwo w ciekawych i rozwojowych projektach
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy