Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu Online

Adecco Poland Sp. z o.o.

  • Warszawa, mazowieckie

  • ważna jeszcze 14 dni
    do: 06 lis 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2020 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Aktualnie dla naszego Klienta, będącego międzynarodową spółką, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalisty ds. Marketingu Online

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: MS/2021/09/PP

Zadania:

  • koordynowanie działań marketingu online
  • koordynacja współpracy z zewnętrznymi agencjami marketingowymi, influencerami
  • wprowadzanie nowych kolekcji sprzedażowych na stronę internetową
  • monitorowanie pozycji marki na rynku
  • analizy sprzedażowe

Wymagania:

  • znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads
  • umiejętność generowania i analizy danych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • współpracę z renomowaną, międzynarodową marką wydawniczą 
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze online i offline marketingu

Oferta pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Aktualnie dla naszego Klienta, będącego międzynarodową spółką, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalisty ds. Marketingu Online

Numer ref.: MS/2021/09/PP

Zadania:

  • koordynowanie działań marketingu online
  • koordynacja współpracy z zewnętrznymi agencjami marketingowymi, influencerami
  • wprowadzanie nowych kolekcji sprzedażowych na stronę internetową
  • monitorowanie pozycji marki na rynku
  • analizy sprzedażowe

Wymagania:

  • znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics, Facebook Ads
  • umiejętność generowania i analizy danych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie na podobnym stanowisku

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • współpracę z renomowaną, międzynarodową marką wydawniczą 
  • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obszarze online i offline marketingu

Oferta pracy stałej.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne