Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu – Projektant Graficzny

Classic Watch Kwiatkowski SP.J.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Nasza pasja do zegarków trwa nieprzerwanie od 2002 roku – to właśnie wtedy pojawiliśmy się na rynku jako dystrybutor damskich, męskich i dziecięcych zegarków renomowanych marek. Od samego początku działalności stawiamy na nieustanny rozwój poprzez podnoszenie kwalifikacji oraz poszerzanie specjalistycznej wiedzy pracowników. Wieloletnie doświadczenie w branży zegarkowej pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. W naszym starannie wyselekcjonowanym asortymencie znajdują się jedynie wysokiej jakości czasomierze – takie, które sami chcielibyśmy nosić. Wyjątkowa oferta, wysoki poziom obsługi Klienta oraz zaangażowanie sprawiły, że jesteśmy jednym z liderów w dystrybucji popularnych marek zegarków damskich i męskich (w tym szwajcarskich) oraz luksusowych akcesoriów i biżuterii męskiej.

Specjalista ds. Marketingu – Projektant Graficzny

Opis stanowiska:

  • prowadzenie kampanii performance (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads),
  • współpraca z działami marketingu partnerów firmy, planowanie opracowywanie realizowanie wspólnych działań reklamowych,
  • monitorowanie i optymalizacja wskaźników kampanii,
  • poszukiwanie i testowanie nowych źródeł płatnego ruchu reklamowego,
  • generowanie pomysłów na promocję naszych marek w digitalu, rekomendowanie nowych rozwiązań,
  • tworzenie contentu do social media zgodnie z kalendarzem publikacji: przygotowanie siatki postów oraz treści na Instagram, tworzenie InstaStory, przygotowanie postów na FB, publikacja treści na YT,
  • prowadzenie relacji live oraz video na profilach marki,
  • moderacja komentarzy na profilach marki,
  • współpraca przy planowaniu strategii komunikacji marketingowej,
  • współtworzenie treści na stronę sklepu - opisy marek, kategorii, trendów,
  • przygotowywanie treści na bloga wg. scenariuszy,
  • współpraca z influencerami,
  • nadzorowanie spójności komunikacji we wszystkich kanałach,

Idealny kandydat:

  • biegła znajomość Google Analytics, Google Ads oraz Menadżera Reklam FB Ads,
  • bardzo dobra znajomość branży e-commerce i rynku digital reklamy,
  • znajomość narzędzi marketingowych
  • znajomość programów graficznych,
  • samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
  • zaangażowanie, entuzjazm, nastawienie na wyniki,
  • ma doświadczenie i sukcesy zawodowe w zakresie planowania i tworzenia contentu dla marki
  • posiada tzw. "lekkie pióro", jest kreatywny, myśli nieszablonowo,
  • świetnie porusza się w social media i zna najnowsze trendy w digital marketingu,
  • realizował treści pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce (SEO),
  • planuje swoją przyszłość zawodową z marketingiem i branżą e-commerce.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B.
  • Satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu.
  • Bardzo kreatywne środowisko pracy!
  • Zapewniamy permanentny brak nudy, :)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy