Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Marketingu – Projektant Graficzny
Classic Watch Kwiatkowski SP.J.O firmie
Katowice, śląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Specjalista
Nasza pasja do zegarków trwa nieprzerwanie od 2002 roku – to właśnie wtedy pojawiliśmy się na rynku jako dystrybutor damskich, męskich i dziecięcych zegarków renomowanych marek. Od samego początku działalności stawiamy na nieustanny rozwój poprzez podnoszenie kwalifikacji oraz poszerzanie specjalistycznej wiedzy pracowników. Wieloletnie doświadczenie w branży zegarkowej pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów. W naszym starannie wyselekcjonowanym asortymencie znajdują się jedynie wysokiej jakości czasomierze – takie, które sami chcielibyśmy nosić. Wyjątkowa oferta, wysoki poziom obsługi Klienta oraz zaangażowanie sprawiły, że jesteśmy jednym z liderów w dystrybucji popularnych marek zegarków damskich i męskich (w tym szwajcarskich) oraz luksusowych akcesoriów i biżuterii męskiej.
Opis stanowiska:
- prowadzenie kampanii performance (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads),
- współpraca z działami marketingu partnerów firmy, planowanie opracowywanie realizowanie wspólnych działań reklamowych,
- monitorowanie i optymalizacja wskaźników kampanii,
- poszukiwanie i testowanie nowych źródeł płatnego ruchu reklamowego,
- generowanie pomysłów na promocję naszych marek w digitalu, rekomendowanie nowych rozwiązań,
- tworzenie contentu do social media zgodnie z kalendarzem publikacji: przygotowanie siatki postów oraz treści na Instagram, tworzenie InstaStory, przygotowanie postów na FB, publikacja treści na YT,
- prowadzenie relacji live oraz video na profilach marki,
- moderacja komentarzy na profilach marki,
- współpraca przy planowaniu strategii komunikacji marketingowej,
- współtworzenie treści na stronę sklepu - opisy marek, kategorii, trendów,
- przygotowywanie treści na bloga wg. scenariuszy,
- współpraca z influencerami,
- nadzorowanie spójności komunikacji we wszystkich kanałach,
Idealny kandydat:
- biegła znajomość Google Analytics, Google Ads oraz Menadżera Reklam FB Ads,
- bardzo dobra znajomość branży e-commerce i rynku digital reklamy,
- znajomość narzędzi marketingowych
- znajomość programów graficznych,
- samodzielność oraz umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
- zaangażowanie, entuzjazm, nastawienie na wyniki,
- ma doświadczenie i sukcesy zawodowe w zakresie planowania i tworzenia contentu dla marki
- posiada tzw. "lekkie pióro", jest kreatywny, myśli nieszablonowo,
- świetnie porusza się w social media i zna najnowsze trendy w digital marketingu,
- realizował treści pod kątem pozycjonowania w wyszukiwarce (SEO),
- planuje swoją przyszłość zawodową z marketingiem i branżą e-commerce.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub umowy B2B.
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające doświadczeniu.
- Bardzo kreatywne środowisko pracy!
- Zapewniamy permanentny brak nudy, :)
Ogłoszenie archiwalne