Oferta pracy

Specjalista ds. Marketingu

PreZero Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Radom, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

PreZero Polska Sp. z o.o.

Specjalista ds. Marketingu

Nowe myślenie dla czystego jutra.

Przyszłość należy do ludzi, którzy ją tworzą, do tych, którzy wybierają nowe drogi, do odważnych i inteligentnych, do ludzi, którzy wierzą w lepszy świat i z pasją go tworzą. Jeżeli szukasz inspiracji i rozwoju, jesteś zaangażowany i potrafisz szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, dołącz do nas.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
  • Stabilne warunki zatrudnienia;
  • Rynkowe wynagrodzenie;
  • Pakiet opieki medycznej;
  • Karnety sportowe.

Zakres obowiązków

  • Wdrażanie planów i strategii marketingowych w zakresie social mediów i digital marketingu;
  • Współpraca w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych i reklamowych;
  • Współpraca w zakresie wdrażania zewnętrznej i wewnętrznej polityki informacyjnej firmy;
  • Opracowanie i realizacja kampanii internetowych;
  • Nadzór nad pozycjonowaniem stron i współtworzenie strategii SEO i SEM;
  • Opracowanie strategii i obsługa wybranych mediów społecznościowych;
  • Planowanie i czuwanie nad realizacją kampanii płatnych w social mediach;
  • Obsługa strony internetowej firmy;
  • Realizowanie lokalnych działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu;
  • Ścisła współpraca z Działem Marketingu;
  • Współpraca przy tworzeniu treści na firmowe portale społecznościowe i strony internetowe.

Wymagania

  • Wykształcenie o kierunku marketingowym;
  • Kilkuletnie, poparte sukcesami doświadczenie w marketingu internetowym;
  • Znajomość języka angielskiego;
  • Znajomość systemów CMS i zagadnień SEO i SEM;
  • Znajomość najnowszych trendów w dziedzinie marketingu i digital marketingu;
  • Znajomość social mediów;
  • Praktyczna znajomość nowych trendów w świecie digital marketingu;
  • Umiejętność redagowania tekstów, artykułów (tzw. lekkie pióro);
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy