Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. Marketingu
PreZero Polska Sp. z o.o.O firmie
Radom, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
PreZero Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
Nowe myślenie dla czystego jutra.
Przyszłość należy do ludzi, którzy ją tworzą, do tych, którzy wybierają nowe drogi, do odważnych i inteligentnych, do ludzi, którzy wierzą w lepszy świat i z pasją go tworzą. Jeżeli szukasz inspiracji i rozwoju, jesteś zaangażowany i potrafisz szybko dostosować się do zmieniających się wyzwań naszego rynku, dołącz do nas.
Oferujemy
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i międzynarodowych standardach pracy;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Rynkowe wynagrodzenie;
- Pakiet opieki medycznej;
- Karnety sportowe.
Zakres obowiązków
- Wdrażanie planów i strategii marketingowych w zakresie social mediów i digital marketingu;
- Współpraca w zakresie przygotowywania materiałów informacyjnych i reklamowych;
- Współpraca w zakresie wdrażania zewnętrznej i wewnętrznej polityki informacyjnej firmy;
- Opracowanie i realizacja kampanii internetowych;
- Nadzór nad pozycjonowaniem stron i współtworzenie strategii SEO i SEM;
- Opracowanie strategii i obsługa wybranych mediów społecznościowych;
- Planowanie i czuwanie nad realizacją kampanii płatnych w social mediach;
- Obsługa strony internetowej firmy;
- Realizowanie lokalnych działań związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu;
- Ścisła współpraca z Działem Marketingu;
- Współpraca przy tworzeniu treści na firmowe portale społecznościowe i strony internetowe.
Wymagania
- Wykształcenie o kierunku marketingowym;
- Kilkuletnie, poparte sukcesami doświadczenie w marketingu internetowym;
- Znajomość języka angielskiego;
- Znajomość systemów CMS i zagadnień SEO i SEM;
- Znajomość najnowszych trendów w dziedzinie marketingu i digital marketingu;
- Znajomość social mediów;
- Praktyczna znajomość nowych trendów w świecie digital marketingu;
- Umiejętność redagowania tekstów, artykułów (tzw. lekkie pióro);
- Bardzo dobre umiejętności organizacyjne.
Ogłoszenie archiwalne