Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Specjalista ds. marketingu
SYKOMO firmie
- Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8, 35-083 Rzeszów, PolskaRzeszów, podkarpackie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
SYKOM
Żołnierzy 9 Dywizji Piechoty 8
Rzeszów
Od przeszło 30 lat zajmujemy się tworzeniem i wdrażaniem oprogramowania wspomagającego działanie biznesu. Aktualnie wprowadzamy na rynek nową wersję systemu kadrowo-płacowego SyKOF HR, w której zastosowano unikatowe rozwiązania dające Klientom zupełnie nowe możliwości w prowadzeniu działów HR, zarządzaniu personelem i organizacją pracy. W związku z tym poszukujemy osób z praktyczną wiedzą z dziedziny e-marketingu o pozytywnym nastawieniu, otwartych na współpracę z innymi ludźmi i zdobywanie nowych doświadczeń w branży IT.
Zachęcamy do aplikowania na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za:
- planowanie i realizację działań marketingowych mających na celu zwiększenie rozpoznawalności firmy i jej produktów
- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
- opracowywanie i realizowanie internetowych kampanii marketingowych
- inicjowanie nowych działań i aktywności w obszarze e-marketingu
- planowanie i przygotowywanie treści do publikacji na stronie internetowej firmy, w mediach społecznościowych, kampaniach mailingowych, newsletterach
- przygotowywanie materiałów informacyjnych i reklamowych
- nadzór nad pozycjonowaniem i zwiększeniem rozpoznawalności strony i współtworzenie strategii SEO i SEM
- współpraca z firmami w zakresie marketingu internetowego (Google Ads, Google Analytics, Facebook Business Manager)
- planowanie i czuwanie nad realizacją kampanii w social mediach
- administrowanie treścią na stronie internetowej firmy
- badanie efektywności prowadzonych działań (analityka internetowa)
- monitorowanie rynku pod kątem trendów występujących w marketingu on-line
Wymagania
- wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie kierunkowe: marketing)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- ugruntowana wiedza z zakresu marketingu, dobra znajomość narzędzi marketingowych i nowoczesnych kanałów komunikacji
- znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics, Facebook Business Manager oraz zagadnień SEM i SEO
- znajomość obsługi systemów CMS
- doświadczenie w planowaniu i realizowaniu kampanii promocyjnych
- umiejętność redagowania tekstów i artykułów tzw. “lekkie pióro”
- samodzielność, otwartość, kreatywność, chęć wychodzenia z inicjatywą
- umiejętność pracy w grupie, wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne
Oferujemy:
- ciekawą pełną wyzwań pracę
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bądź inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej i/lub komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu
- możliwość rozwoju w branży IT
Ogłoszenie archiwalne