Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Marketingu

Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.O firmie

Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Komitetu Obrony Robotników 39G

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • wdrażanie działań promocyjnych i marketingowych dla hoteli należących do Polskiego Holdingu Hotelowego, w tym koordynacja budowy stron internetowych,

  • wsparcie hoteli w przygotowaniu ofert specjalnych,

  • wsparcie w procesach rebrandingu hoteli,

  • weryfikacji zgodności standardów marketingowych hotelu z wymogami marki;

  • znajomość kanałów sprzedaży w branży hotelowej, poszukiwanie nowych rozwiązań promocji usług;

  • przygotowywanie materiałów marketingowych, informacyjnych na potrzeby Spółki i hoteli;

  • działania w mediach społecznościowych: przygotowanie posting planów, prowadzenie serwisów społecznościowych, moderacja kanałów: Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube, Twitter; rozliczanie kampanii promocyjnych;

  • działania digital marketingowe: aktualizacja strony internetowej (wordpress); monitorowanie ruchu organicznego, współpraca z agencją przy kampaniach google ads, metasearch

  • analiza efektywności podjętych działań marketingowych;

  • realizacja działań w zakresie identyfikacji graficznej dla Spółki, hoteli i nowej marki;

  • współpraca z podwykonawcami, m.in.: drukarniami, agencjami reklamowymi, agencjami eventowymi, agencjami BTL w zakresie działań marketingowych, w tym: tworzenie analiz, harmonogramów, kosztorysów, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami, rozliczanie działań;

  • pomoc w tworzeniu rocznych planów marketingowych;

  • organizowanie i koordynowanie wydarzeń specjalnych.

Nasze wymagania

  • doświadczenie w pracy w marketingu – min. 2 lata. (mile widziane hotelarstwo);

  • znajomość języka angielskiego i polskiego, w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację;

  • umiejętność obsługi programów graficznych, w tym podstawowa znajomość pakietu Adobe w tym Photoshop, InDesign, Illustrator;

  • umiejętność obsługi CMS na stronach zbudowanych na Wordpress;

  • bardzo dobra organizacja czasu pracy, proaktywność i samodzielność przy realizacji zadań oraz kreatywności w działaniu;

  • bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi pakietu MS Office, z naciskiem na: power point i excel;

  • znajomość zagadnień social media marketing, orientacja w trendach i narzędziach online marketingu;

  • komunikatywność, elokwencja oraz swoboda wypowiedzi, zarówno ustnej jak i pisanej, na potrzeby tworzenia komunikacji w social mediach, tekstów do materiałów reklamowych;

  • zmysł estetyczny;

  • mile widziana znajomość branży Ho-Re-Ca.

To oferujemy

  • stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • ciągły rozwój, możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i uczenia się od najlepszych;

  • otwartość na pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań;

  • ciekawe, różnorodne projekty prowadzone w ogólnopolskiej firmie;

  • dużą samodzielność;

  • pracę w zespole, który wzajemnie się wspiera;

  • opiekę medyczną;

  • atrakcyjne stawki pracownicze na pobyty w hotelach należących do Polskiego Holdingu Hotelowego

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Polski Holding Hotelowy sp. z o.o.

Polski Holding Hotelowy (PHH), w 100 proc. z państwowym kapitałem, ma za zadanie skonsolidować zarządzanie obiektami hotelowymi należącymi do Skarbu Państwa w jednej, wyspecjalizowanej spółce o wysokim know-how branżowym. Rolą PHH jest kształtowanie standardów na polskim rynku hotelarskim, jak również wprowadzanie innowacji, nowoczesnych rozwiązań i optymalizacji działania obiektów.

W portfelu PHH znajdują się trzy hotele zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska Chopina – Renaissance Warsaw Airport Hotel, Courtyard by Marriott Warsaw Airport i Hampton by Hilton Warsaw Airport oraz hotele zlokalizowane bezpośrednio przy portach lotniczych w Gdańsku i Katowicach – Hampton by Hilton Gdańsk Airport i Moxy Katowice Airport. W 2019 roku otwarto kolejne dwa hotele przylotniskowe – Moxy Poznań Airport oraz Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Do PHH należy także wypoczynkowo-konferencyjny Best Western Hotel Jurata na Półwyspie Helskim, dwa obiekty hotelowe Golden Tulip Gdańsk Residence i Golden Tulip Międzyzdroje Residence oraz Hotel Kopernik w Olsztynie.

Jako franczyzobiorca PHH współpracuje z czołowymi światowymi sieciami hotelowymi, takimi jak Marriott International, Hilton International, Best Western Hotels &Resorts, InterContinental Hotels Group oraz Louvre Hotels Group.

Przewiń do profilu firmy