Oferta pracy

Specjalista ds. marketingu

Instytut Adama Mickiewicza

Instytut Adama Mickiewicza

Mokotowska 25

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie lub nadzór nad prowadzeniem działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granicą,

  • nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,

  • prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,

  • tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,

  • redagowanie i przygotowywanie treści do wykorzystania na portalach społecznościowych i przez partnerów,

  • opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów.

Nasze wymagania

  • przynajmniej 2 lata doświadczenia w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,

  • ukończone studia wyższe w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewnych,

  • doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,

  • znajomość aktualnych trendów związanych z marketingiem,

  • wyczucie stylu, które przekłada się na doświadczenie w pracy z grafikami i projektantami,

  • biegła znajomość języka angielskiego, umożliwiająca pracę z partnerami za granicą.

Mile widziane

  • lubisz szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafisz przekonać innych do swoich pomysłów, zaczynasz dzień od przeglądu mediów społecznościowych a Instagram i TikTok nie mają dla Ciebie tajemnic,

  • masz doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań w myśl ustawy o zamówieniach publicznych.

To oferujemy

  • fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu, którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,

  • współpracę w granie zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,

  • działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,

  • współpracę na umowę cywilnoprawną.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • kawa / herbata

Instytut Adama Mickiewicza

Instytut Adama Mickiewicza jest państwową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego Polski poprzez inicjowanie międzynarodowej współpracy i wymiany kulturalnej. W ciągu dwudziestu lat swojej działalności IAM zrealizował ponad 6000 wydarzeń kulturalnych, w których udział wzięło blisko 55 milionów osób. Instytut Adama Mickiewicza jest również wydawcą Culture.pl.

Współpraca w charakterze specjalisty ds. marketingu jest związana z promocją projektów prowadzonych przez Instytut Adama Mickiewicza, dbaniem o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych, ścisłą współpracą z wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.

Przewiń do profilu firmy

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

Na aplikacje czekamy do 30 września 2021.