Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcySpecjalista ds. marketingu
Elmiko Biosignals Sp. z o.o.
Warszawa
Warszawa, mazowieckie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
- praca hybrydowa
Twój zakres obowiązków
Analizy marketingowe w tym analizy rynku niezbędne do opracowywania strategii i planów operacyjnych
Udział w pracach nad opracowywaniem i wdrażaniem w przydzielonym zakresie strategii rozwoju, strategii marketingowej oraz strategii sprzedaży firmy
Udział w pracach nad opracowywaniem oraz wdrażaniem w przydzielonym zakresie strategii budowania relacji z Klientami (CRM)
Planowanie i realizacja akcji i działań marketingowych zgodnie z obowiązującą w firmie strategią oraz planami sprzedaży w tym w szczególności: działań bezpośredniego wsparcia sprzedaży, akcji wizerunkowych np. o charakterze PR, udział w wydarzeniach typu targi, konferencje istotnych z uwagi na możliwość generowania leadów oraz budowania marki,
Optymalizacja kanałów i narzędzi komunikacji z kluczowymi grupami klientów
Poszukiwania i dobór zewnętrznych dostawców usług niezbędnych do realizacji zadań w obszarze marketingu np. obsługa graficzna, produkcja i dostawy materiałów promocyjnych itp.
Generowanie leadów (zapytań od klientów) i przekazywanie – w ramach procesu sprzedaży - do dalszego prowadzenia handlowcom
Planowanie i koordynacja dostaw materiałów promocyjnych
Tworzenie i po zatwierdzeniu realizacja budżetu marketingowego
Współpraca z innymi menadżerami i pracownikami w firmie w tym w szczególności:
z komórkami i osobami odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta w zakresie zabezpieczenia niezbędnych materiałów promocyjnych, realizacji akcji marketingowych a także zbierania danych niezbędnych do dokonywania analiz marketingowych
z osobami odpowiedzialnymi za finanse i kontroling w zakresie zarządzania budżetem marketingowym
z menadżerami kierującymi pracą komórek odpowiedzialnych za funkcjonowanie systemu informacji zarządczej w zakresie dostarczania niezbędnych określonych w tym systemie danych
Nasze wymagania
min. 3 lata na analogicznym stanowisku lub w realizacji podobnych zadań jak ww. wymienione w branży technologicznej B2B, najlepiej produkcja urządzeń medycznych
zaangażowanych, z ponadprzeciętnym nastawieniem na współpracę w zespole, kreatywnych, odpowiedzialnych i samodzielnych, chcących się rozwijać
ze znajomością języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację;
z ważnym prawem jazdy kat. B
To oferujemy
pracę w młodym, dynamicznym zespole;
pracę w interesującej, rozwijającej się branży;
możliwości rozwoju, kształcenia i zdobywania unikalnych kompetencji;
ciekawą pracę w tym możliwość uczestniczenia w kreowaniu strategii firmy oraz udział w jej wdrażaniu;
duży zakres samodzielności na stanowisku pracy;
narzędzia niezbędne na oferowanym stanowisku;
elastyczny czas pracy;
dobrą atmosferę pracy;
stabilność zatrudnienia - poszukujemy osoby do długoletniej współpracy!