Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. marketingu

BFC GLOBAL sp. z o.o.O firmie

7 60010 500 brutto / mies.
  • Mokotowska 1
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

BFC GLOBAL sp. z o.o.

Mokotowska 1

Warszawa

Firma BFC Global powstała w 2007 roku, ale w dalszym ciągu myślimy o sobie jak o startupie.

Jesteśmy firmą działającą w branży projektowo-wykończeniowej starając się zaproponować naszym klientom alternatywne podejście do całego procesu związanego z ww. usługami.

Naszą misją jest „ułatwianie życia klientom, dzięki uproszczeniu procesu tworzenia wnętrza od gotowego projektu do realizacji”.

Inspirują nas założenia zielonej organizacji. To model firmy, w której każdy pracownik może podejmować własne decyzje i brać za nie odpowiedzialność. Tym samym, poszukujemy osób chcących ciągle się rozwijać i działać w sposób autonomiczny.

Zapraszamy do wizyty na stronie: www.bfchome.pl oraz www.spacemade.pl

 

Specjalista ds. marketingu

Proponujemy Ci abyś wraz z nami:

  • Tworzył optymalną strukturę produktową, projektował łańcuchy dystrybucji, przeprowadził analizy oferty w odniesieniu do konkurencji, opracowywał oferty sprzedażowe;
  • Monitorował i analizował procesy sprzedażowe, w celu przygotowywania rekomendacji dalszego rozwoju;
  • Współpracował z działem realizacji w celu optymalizowania produktów i dostosowywania ich do oczekiwanych potrzeb klientów;
  • Prowadził badania rynku w celu tworzenia nowych ofert lub dostosowania aktualnych ofert do potrzeb klientów;
  • Monitorował i analizował efekty działań marketingowych;
  • Prowadził bieżące działania promocyjne;
  • Współtworzył procesy i je w sposób ciągły optymalizował.

Wymagane umiejętności:

  • doświadczenie na stanowisku specjalisty lub młodszego specjalisty ds. marketingu
  • umiejętności związane z analizą danych
  • doświadczenie związane z badaniami rynku
  • doświadczenie związane z tworzeniem nowych produktów i wprowadzania ich na rynek
  • umiejętności w prowadzeniu kampanii promocyjnych (adwords, facebook, instagram)
  • znajomości rynku e-commerce
  • chęć ciągłego rozwoju

Oferujemy:

  • umowę o pracę w pełnym zakresie
  • wynagrodzenie podstawowe 7600 PLN brutto – 10500 PLN brutto ( w zależności od dopasowania do stanowiska )
  • narzędzia niezbędne do pracy: telefon, komputer
  • możliwość pracy w systemie zdalno-stacjonarnym
  • pracę w motywującym środowisku
  • premię od zysku
  • możliwość podnoszenia własnych kwalifikacji oraz dużą wiedzę rynkową

Ogłoszenie archiwalne