Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Fundacji Polska Bezgotówkowa z siedzibą w: Warszawie, ul.Marszałkowska 142 zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: [email protected]

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. marketingu

FUNDACJA POLSKA BEZGOTÓWKOWAO firmie

  • Marszałkowska 142
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 2 dni
    do: 06 sie 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

FUNDACJA POLSKA BEZGOTÓWKOWA

Marszałkowska 142

Warszawa

FUNDACJA POLSKA BEZGOTÓWKOWA

Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana w 2017 r. na mocy porozumienia zawartego przez Związek Banków Polskich, Ministerstwo Rozwoju, Visa oraz Mastercard. Fundacja prowadzi Program Polska Bezgotówkowa, który wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu i korzystaniu z płatności bezgotówkowych.

Skupiamy się na upowszechnieniu i promocji obrotu bezgotówkowego w Polsce i prowadzimy działania w celu rozbudowy i poszerzania sieci akceptantów elektronicznych instrumentów płatniczych. Naszym priorytetem jest podnoszenie świadomości i wiedzy obywateli na temat mechanizmów obrotu bezgotówkowego, jego bezpieczeństwa i zasad ekonomii, poprzez szeroko zasięgowe kampanie informacyjno-edukacyjne oraz promocję innowacji technologicznych wspierających obrót bezgotówkowy.

Jesteśmy zgranym i kreatywnym zespołem ekspertów branży finansowej. Na co dzień angażujemy się również w działania charytatywne, wspierające lokalne społeczności.

 

Szczegóły dostępne są na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

Do działu marketingu i komunikacji Fundacji Polska Bezgotówkowa poszukiwana jest osoba z głową pełną pomysłów, która zna już podstawy funkcjonowania świata marketingu, ale chciałaby poszerzyć wiedzę i zdobyć dodatkowe umiejętności. Idealny kandydat potrafi poruszać się w świecie digital marketingu,  samodzielnie tworzyć wysokiej jakości prezentacje Power Point i pisać krótkie treści marketingowe na strony www.

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i komunikacji będzie, we współpracy z dyrektor marketingu i komunikacji realizować strategię marketingową Fundacji Polska Bezgotówkowa, współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie realizowanych kampanii reklamowych oraz dbać o wizerunek organizacji.

Do szczególnych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • realizacja kampanii digital – we współpracy z agencją reklamową,
  • tworzenie prezentacji biznesowych na potrzeby Zarządu oraz bieżących wydarzeń,
  • nadzór nad stroną internetową – samodzielne dodawanie treści, proponowanie zmian i nadzór nad pracą agencji
  • tworzenie treści do materiałów marketingowych,
  • dbanie o obecność w social media, we współpracy z agencją reklamową,
  • tworzenie treści graficznych na bieżące potrzeby – ikonografiki, skład materiałów reklamowych,
  • wyszukiwanie trendów i innowacji z zakresu marketingu i płatności bezgotówkowych,
  • współpraca przy organizacji eventów firmowych,
  • współpraca z podwykonawcami, drukarniami, itp.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość digital marketingu pozwalająca na koordynację prac agencji reklamowej, rekomendowanie zmian i rozliczanie kampanii,
  • biegła znajomość MS Power Point w zakresie pozwalającym na tworzenie profesjonalnych prezentacji biznesowych,
  • znajomość programów graficznych Adobe Creative Cloud,
  • umiejętność składania prostych filmów i animacji,
  • otwartość na nowe zadania i zdobywanie umiejętności,
  • umiejętność pracy w kilku projektach jednocześnie,
  • znajomość angielskiego w stopniu dobrym do komunikowania się


Fundacja Polska Bezgotówkowa została powołana w 2017 r. na mocy porozumienia zawartego przez Związek Banków Polskich, Ministerstwo Rozwoju, Visa oraz Mastercard. Fundacja prowadzi Program Polska Bezgotówkowa, który wspiera przedsiębiorców we wdrażaniu i korzystaniu z płatności bezgotówkowych.

Skupiamy się na upowszechnieniu i promocji obrotu bezgotówkowego w Polsce i prowadzimy działania w celu rozbudowy i poszerzania sieci akceptantów elektronicznych instrumentów płatniczych. Naszym priorytetem jest podnoszenie świadomości i wiedzy obywateli na temat mechanizmów obrotu bezgotówkowego, jego bezpieczeństwa i zasad ekonomii, poprzez szeroko zasięgowe kampanie informacyjno-edukacyjne oraz promocję innowacji technologicznych wspierających obrót bezgotówkowy.

Jesteśmy zgranym i kreatywnym zespołem ekspertów branży finansowej. Na co dzień angażujemy się również w działania charytatywne, wspierające lokalne społeczności.

 

Szczegóły dostępne są na stronie: www.polskabezgotowkowa.pl

Specjalista ds. marketingu

Do działu marketingu i komunikacji Fundacji Polska Bezgotówkowa poszukiwana jest osoba z głową pełną pomysłów, która zna już podstawy funkcjonowania świata marketingu, ale chciałaby poszerzyć wiedzę i zdobyć dodatkowe umiejętności. Idealny kandydat potrafi poruszać się w świecie digital marketingu,  samodzielnie tworzyć wysokiej jakości prezentacje Power Point i pisać krótkie treści marketingowe na strony www.

Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty ds. marketingu i komunikacji będzie, we współpracy z dyrektor marketingu i komunikacji realizować strategię marketingową Fundacji Polska Bezgotówkowa, współpracować z agencjami reklamowymi w zakresie realizowanych kampanii reklamowych oraz dbać o wizerunek organizacji.

Do szczególnych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • realizacja kampanii digital – we współpracy z agencją reklamową,
  • tworzenie prezentacji biznesowych na potrzeby Zarządu oraz bieżących wydarzeń,
  • nadzór nad stroną internetową – samodzielne dodawanie treści, proponowanie zmian i nadzór nad pracą agencji
  • tworzenie treści do materiałów marketingowych,
  • dbanie o obecność w social media, we współpracy z agencją reklamową,
  • tworzenie treści graficznych na bieżące potrzeby – ikonografiki, skład materiałów reklamowych,
  • wyszukiwanie trendów i innowacji z zakresu marketingu i płatności bezgotówkowych,
  • współpraca przy organizacji eventów firmowych,
  • współpraca z podwykonawcami, drukarniami, itp.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • dobra znajomość digital marketingu pozwalająca na koordynację prac agencji reklamowej, rekomendowanie zmian i rozliczanie kampanii,
  • biegła znajomość MS Power Point w zakresie pozwalającym na tworzenie profesjonalnych prezentacji biznesowych,
  • znajomość programów graficznych Adobe Creative Cloud,
  • umiejętność składania prostych filmów i animacji,
  • otwartość na nowe zadania i zdobywanie umiejętności,
  • umiejętność pracy w kilku projektach jednocześnie,
  • znajomość angielskiego w stopniu dobrym do komunikowania się

Ogłoszenie archiwalne