Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 30.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poszukiwany!


    Specjalista ds. Marketingu
    nr. ref. SM/052018

    AB Foods Polska jest częścią międzynarodowego koncernu branży spożywczej Associated British Foods, jednego z największych koncernów spożywczych na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem na rynkach europejskich, poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Marketingu, który wesprze nasz zespół międzynarodowy w rozwijaniu kluczowych marek Patak’s i Blue Dragon.

    DOŁĄCZ DO NAS I PODEJMIJ NASTĘPUJĄCE WYZWANIA::

     

    • Współtworzenie strategii marketingowych dla poszczególnych rynków
    • Planowanie działań promocyjnych (kalendarz promocji) nakierowanych na budowanie wizerunku firmy w miejscu sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów do kategorii, w tym degustacje, ekspozycje, konkursy, itp.
    • kontakt z agencjami kreatywnymi i szefami kuchni (indyjskiej i orientalnej), w celu wypracowania dedykowanych przepisów dla naszych produktów; śledzenie trendów kulinarnych i foodowych
    • Przygotowywanie i koordynacja procesu produkcji materiałów POS: ulotek, przepisów, standów, gadżetów reklamowych - nadzorowanie ich produkcji pod kątem designu, wyceny, wyboru dostawcy
    • nadzór nad przeprowadzanymi działaniami i kontrola ich efektywności
    • monitorowanie obecności firmy w mediach, w tym społecznościowych i współpraca z agencjami przy tworzeniu komunikatów
    • badanie trendów rynkowych i budowanie kategorii „kuchni świata” na podstawie analizy danych rynkowych typu Nielsen, Euromonitor, itp
    • Wsparcie w zarządzaniu i utrzymaniu portfolio produktów
    • Wsparcie zespołu sprzedaży w utrzymywaniu dobrych relacji z klientami firmy

    CZEKAMY NA OSOBY, KTÓRE WYKAZUJĄ SIĘ::

     

    • umiejętnościami kreatywnego podejścia do działań wspierających sprzedaż, a także analityczną analizą danych (wcześniejsza praca z danymi rynkowymi typu Nielsen mile widziana )
    • doświadczeniem w projektach / zadaniach angażujących wiele osób
    • zainteresowaniem rozwojem w dziale wsparcia sprzedaży/ marketingiem handlowym
    • inicjatywą, dobrą organizacja pracy oraz terminowością
    • otwartością na nowe wyzwania
    • Zaangażowaniem, samodzielnością w działaniu, orientacją na cel i dalszy rozwój
    • biegłą znajomością języka angielskiego
    • co najmniej 2 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
    • wykształceniem wyższym – marketing i pokrewne
    • Dobrą znajomością obsługi komputera w zakresie pakietu Office
    • Wcześniejsza praca w środowisku międzynarodowym będzie miłym atutem

    CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

     

    • rozwój sprzedaży międzynarodowych marek, będących liderami w swoich kategoriach
    • pracę w stabilnej, międzynarodowej i dynamicznie rozwijającej się firmie
    • możliwość rozwoju zawodowego
    • dużą samodzielność w działaniu i swobodę we wdrażaniu własnych pomysłów aktywacji sprzedaży
    • udział w sesjach kulinarnych kuchni orientalnej
    • pracę w młodym zespole w centrum miasta
    • niezbędne narzędzia pracy
     
    Jeśli jesteś otwartą na zmiany, gotową do podjęcia nowego wyzwania osobą, prześlij swoje CV za pomocą przycisku Aplikuj w temacie wiadomości podając nr. ref. SM/052018
     
    Dział Personalny skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
    Dowiedz się o nas więcej na www.abworldfoods.com
    Prosimy o zawarcie w CV poniższych zgód, aplikacje bez tej informacji nie będą rozpatrywane.
    W nawiązaniu do użycia danych osobowych wyrażam zgodę:

     

    □ używanie przez  AB FOODS POLSKA SP. Z O.O. moich danych osobowych do celów niniejszego procesu rekrutacyjnego w przypadku, gdy moja aplikacja uwzględnia więcej danych osobowych aniżeli wymaga tego Kodeks Pracy

    □ używanie przez AB FOODS POLSKA SP. Z O.O. moich danych osobowych do celów przyszłych rekrutacji na podobne stanowiska

    □ używanie przez AB FOODS POLSKA SP. Z O.O. moich danych osobowych do celów wykonywania zautomatyzowanego procesu decyzyjnego, w tym profilowania, w związku z oceną mojej przydatności oraz przeprowadzania procesu rekrutacyjnego