Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Genomtec S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Stabłowickiej 147 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
GENOMTEC S.A.

Specjalista ds. Marketingu

GENOMTEC S.A.O firmie

  • Stabłowicka 147
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 11 dni
    do: 28 sty 2021
  • Pełny etat
  • Specjalista

GENOMTEC S.A.

Stabłowicka 147

Wrocław

GENOMTEC S.A.

Biologia molekularna jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin nauki.

Spółka Genomtec S.A. powstała w 2016 roku, aby wprowadzić na rynek opracowaną technologię mobilnego, innowacyjnego na skalę światową analizatora DNA i RNA. Zespół Genomtec to rzadkie połączenie wiedzy i doświadczenia naukowców i konstruktorów, ekspertów od rozwoju biznesu w ramach wspólnej pasji tworzenia. Genomtec to przede wszystkim podmiot reprezentująca polską myślę technologiczną, którą wspiera międzynarodowy zespół specjalistów.

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Wrocław

Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu pasjonatów i wesprze młodą organizację technologiczną w budowaniu świadomości marki i procesach komunikacyjnych do rynku.  

Rekrutujemy na stanowisko marketingowe osobę, która nie tylko będzie miała umiejętności i doświadczenie zawodowe, ale przede wszystkim osobowościowo dołączy do zespołu naukowców.

Kluczowe zadania na tym stanowisku:

KOMUNIKACJA I PR

  • Koordynacja współpracy z agencją PR, PA i IR.
  • Zarządzanie treściami i narzędziami do komunikacji zewnętrznej: internet, strona internetowa, social media, materiały informacyjne do mediów.
  • Wykonywanie działań komunikacyjnych dla różnych grup interesariuszy: środowisko naukowe, środowisko praktyków działalności diagnostycznej, środowisko pacjentów, środowisko inwestorów.
  • Przygotowanie materiałów na konferencje biznesowe, sympozja i wydarzenia naukowe.
  • Współudział w tworzeniu polityki komunikacyjnej firmy.
  • Zarządzanie informacją poprzez sprawną i planową komunikację, zgodną w wymogami GPW.

MARKETING

  • Koordynacja działań budujących markę Genomtec ustalonych przez Zarząd.
  • Monitorowanie i analiza rynku pod kątem działań konkurencji oraz innych podmiotów kluczowych dla branży.
  • Bieżąca współpraca z obszarem sprzedaży, w tym m.in. dystrybutorami krajowymi.
  • Koordynacja opracowywania materiałów promocyjnych firmy i jej kluczowych produktów (m.in. prezentacje, foldery, ulotki).
  • Dbanie o spójny i jednolity system identyfikacji wizualnej firmy.

W tej pracy konieczne jest:

  • wykształcenie: licencjat lub wykształcenie wyższe (w przypadku wykształcenia podstawowego niezwiązanego z marketingiem, wymagane dodatkowe kursy w tym zakresie),
  • znajomość branży biotechnologicznej, diagnostyki laboratoryjnej, usług medycznych, farmacji lub wyrobów medycznych poparta doświadczeniem zawodowym,
  • znajomość specyfiki pracy z social mediami, w tym umiejętność prowadzenia stron na FB, LI i innych,
  • łatwość pisania i redagowania tekstów oraz tworzenia prezentacji multimedialnych,
  • znajomość języka angielskiego, który pozwala na prowadzenie komunikacji biznesowej.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lat pracy na podobnych stanowiskach, 
  • umiejętność pracy w środowisku wielospecjalistycznym,
  • pracowitość, dbałość o jakość i terminowość,
  • samodzielność w zakresie powierzonych obowiązków,

Co oferujemy:

  • szansę na rozwój profesjonalny w firmie budującej swoją wartość na atrakcyjnym inwestycyjnie rynku,
  • uczestnictwo w unikalnym na skalę świata projekcie wdrożeniowym,
  • atrakcyjne oraz elastyczne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną i życzliwą atmosferę w zespole.


Biologia molekularna jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się dziedzin nauki.

Spółka Genomtec S.A. powstała w 2016 roku, aby wprowadzić na rynek opracowaną technologię mobilnego, innowacyjnego na skalę światową analizatora DNA i RNA. Zespół Genomtec to rzadkie połączenie wiedzy i doświadczenia naukowców i konstruktorów, ekspertów od rozwoju biznesu w ramach wspólnej pasji tworzenia. Genomtec to przede wszystkim podmiot reprezentująca polską myślę technologiczną, którą wspiera międzynarodowy zespół specjalistów.

Specjalista ds. Marketingu

Obecnie szukamy osoby, która dołączy do zespołu pasjonatów i wesprze młodą organizację technologiczną w budowaniu świadomości marki i procesach komunikacyjnych do rynku.  

Rekrutujemy na stanowisko marketingowe osobę, która nie tylko będzie miała umiejętności i doświadczenie zawodowe, ale przede wszystkim osobowościowo dołączy do zespołu naukowców.

Kluczowe zadania na tym stanowisku:

KOMUNIKACJA I PR

  • Koordynacja współpracy z agencją PR, PA i IR.
  • Zarządzanie treściami i narzędziami do komunikacji zewnętrznej: internet, strona internetowa, social media, materiały informacyjne do mediów.
  • Wykonywanie działań komunikacyjnych dla różnych grup interesariuszy: środowisko naukowe, środowisko praktyków działalności diagnostycznej, środowisko pacjentów, środowisko inwestorów.
  • Przygotowanie materiałów na konferencje biznesowe, sympozja i wydarzenia naukowe.
  • Współudział w tworzeniu polityki komunikacyjnej firmy.
  • Zarządzanie informacją poprzez sprawną i planową komunikację, zgodną w wymogami GPW.

MARKETING

  • Koordynacja działań budujących markę Genomtec ustalonych przez Zarząd.
  • Monitorowanie i analiza rynku pod kątem działań konkurencji oraz innych podmiotów kluczowych dla branży.
  • Bieżąca współpraca z obszarem sprzedaży, w tym m.in. dystrybutorami krajowymi.
  • Koordynacja opracowywania materiałów promocyjnych firmy i jej kluczowych produktów (m.in. prezentacje, foldery, ulotki).
  • Dbanie o spójny i jednolity system identyfikacji wizualnej firmy.

W tej pracy konieczne jest:

  • wykształcenie: licencjat lub wykształcenie wyższe (w przypadku wykształcenia podstawowego niezwiązanego z marketingiem, wymagane dodatkowe kursy w tym zakresie),
  • znajomość branży biotechnologicznej, diagnostyki laboratoryjnej, usług medycznych, farmacji lub wyrobów medycznych poparta doświadczeniem zawodowym,
  • znajomość specyfiki pracy z social mediami, w tym umiejętność prowadzenia stron na FB, LI i innych,
  • łatwość pisania i redagowania tekstów oraz tworzenia prezentacji multimedialnych,
  • znajomość języka angielskiego, który pozwala na prowadzenie komunikacji biznesowej.

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lat pracy na podobnych stanowiskach, 
  • umiejętność pracy w środowisku wielospecjalistycznym,
  • pracowitość, dbałość o jakość i terminowość,
  • samodzielność w zakresie powierzonych obowiązków,

Co oferujemy:

  • szansę na rozwój profesjonalny w firmie budującej swoją wartość na atrakcyjnym inwestycyjnie rynku,
  • uczestnictwo w unikalnym na skalę świata projekcie wdrożeniowym,
  • atrakcyjne oraz elastyczne warunki zatrudnienia,
  • przyjazną i życzliwą atmosferę w zespole.

Ogłoszenie archiwalne