Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Specjalista ds. Marketingu

Salesbook SAO firmie

5 0008 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Legnicka 55F
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Salesbook SA

Legnicka 55F

Wrocław

Salesbook to innowacyjne narzędzie sprzedażowe i prezentacyjne dla zespołu doradców mobilnych, których zadaniem jest dotarcie do klienta, analiza jego potrzeb oraz zaprezentowanie i konfiguracja produktu. Jako pierwsza firma w Polsce dostarczamy kompletną platformę realizującą ideę Sales Enablement.

Rozwijamy się jako polsko-brytyjski start-up z biurami w Rzeszowie, Warszawie, Wrocławiu i Londynie. Z pomocą zewnętrznych inwestorów Venture Capital wychodzimy na szerokie wody, dostarczając nasz produkt firmom z Polski, Niemiec, Ukrainy czy Singapuru. Już dziś z naszego rozwiązania korzystają renomowane marki globalne.

Salesbook zdobył także liczne nagrody, m.in. European Startup Days Challenge, Wolves Summit Startup Challenge czy UiPath Automation Award. 

Nasz zespół marketingowy pracuje we Wrocławiu, i właśnie do tego biura poszukujemy kandydata na stanowisko Specjalista ds. Marketingu.

Specjalista ds. Marketingu

Jako Specjalista ds. Marketingu będziesz odpowiedzialny za:

  • opracowywanie i wdrażanie planów marketingowych,
  • wykonywanie badań i analiz konkurencji,
  • przeprowadzanie badań rynkowych w celu ustalenia trendów i nawyków klientów,
  • ustalanie odpowiednich kanałów dotarcia do klientów,
  • promowanie świadomości marki poprzez działania marketingowe,
  • tworzenie materiałów marketingowych na potrzeby naszej strony internetowej i innych platform marketingowych,
  • planowanie i egzekucję kampanii marketingowych,
  • analizę danych marketingowych, w tym wyników kampanii, współczynników konwersji i ruchu online – w celu ulepszenia przyszłych strategii i kampanii marketingowych,
  • wykonywanie innych obowiązków w razie bieżących potrzeb.

Od kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Marketingu wymagamy:

  • wykształcenia wyższego,
  • co najmniej 3 lat doświadczenia w marketingu (cyfrowym i tradycyjnym) w środowisku korporacyjnym lub agencyjnym,
  • biegłości w posługiwaniu się dowolnym pakietem oprogramowania biurowego, 
  • biegłości w posługiwaniu się narzędziami takimi jak GetResponse, Buffer, Jira, Confluence, Semstorm, Hotjar lub ich zamiennikami,
  • biegłości w samodzielnym uruchamianiu i nadzorowaniu kampanii w Google Ads, Facebook Ads i LinkedIn Campaigns,
  • praktycznej znajomości HTML i CSS na potrzeby tworzenia komunikatów e-mailowych,
  • biegłości w zarządzaniu mediami społecznościowymi,
  • doświadczenie w korzystaniu z oprogramowania analitycznego,
  • doskonałych pisemnych i werbalnych umiejętności komunikacyjnych,
  • zdolności do pracy w szybkim tempie,
  • odnajdowania się w zmiennym i wielozadaniowym środowisku pracy,
  • sprawnego posługiwania się językiem angielskim w piśmie.

Salesbook to innowacyjny startup, który stworzył wyjątkową kulturę organizacyjną. Kandydaci w jej ramach mają szansę na realizację swoich celów zawodowych oraz rozwój w różnych kierunkach kompetencyjnych. W ramach współpracy możesz liczyć na:

  • stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę lub inna wybrana forma współpracy),
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
  • budżet na szkolenia i wyjazdy,
  • pracę w doświadczonym zespole, przy interesujących projektach międzynarodowych umożliwiających rozwój i gromadzenie doświadczenia,
  • profesjonalnie wyposażone stanowisko pracy,
  • dogodną lokalizację we Wrocławiu.

Te dane mogą być dla Ciebie ważne:

  • miejsce: Wrocław,
  • kiedy: od zaraz,
  • wynagrodzenie: 5000 PLN – 8000 PLN (brutto przy UoP), 5500 PLN – 8150 (netto przy B2B),
  • praca zdalna: możliwa w szczególnych wypadkach,
  • rekrutacja zdalna: tak.

Ogłoszenie archiwalne