Ta oferta pracy jest nieaktualna od 272 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Marketingu

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 2017-09-24

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Agencja zatrudnienia
    nr licencji 3260
    Find your own at
    devire.pl
    Miejsce pracy: Wrocław
    DEWWA05334

    Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

    Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.

    Specjalista ds. Marketingu

    Twoja przyszła Firma

    Jeśli masz mnóstwo pomysłów i dodatkowo umiesz je przekuć w sukces, a jedynym co się ogranicza to czas, lub brak otwartości przełożonego na nowe pomysły – zaaplikuj na tę ofertę! Naszym klientem jest jedna z prężnie rozwijających firm deweloperskich we Wrocławiu. Twój przyszły pracodawca jest otwarty na innowacyjne rozwiązania i nietuzinkowe pomysły swoich pracowników.

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: tworzenie i wdrażanie strategii i narzędzi marketingowych. Będziesz prowadzić już zatwierdzone projekty, ale będziesz miał/a również możliwość proponowania, a następnie wprowadzania własnych projektów. Następne obowiązki to planowanie i koordynowanie projektów na obszarze dolnego śląska (organizacja Dni Otwartych, targów mieszkaniowych i innych eventów). Stałe budowanie pozytywnych relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy. Jak również współpraca z podwykonawcami w przygotowaniu materiałów marketingowych, a także administrowanie i bieżący monitoring biur sprzedaży i mieszkań pokazowych.

     

    Nasz Klient zapewnia:

    • pracę w zespole, w którym rozwój i pasja to nie tylko słowa
    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
    • samodzielność w działaniu
    • kompleksowe wdrożenie
    • umowę o pracę
    • rodzinną atmosferę

    U Kandydatów zwracamy uwagę na:

    • kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi
    • kierunkowe wykształcenie ( tj.: PR, marketing, dziennikarstwo, zarządzanie, ekonomia)
    • doświadczenie w branży budowlanej
    • umiejętność planowania, budżetowania, wdrażania i analizowania efektów prowadzonych projektów
    • znajomość zagadnień marketingu internetowego, SEO, analiza Google Adwords, Google Analytics
    • determinację w dążeniu do celu
    • umiejętność analitycznego myślenia
    • inicjatywę w działaniu
    • komunikatywność, elastyczność, otwartość
    • umiejętność podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami
    • znajomość programów oraz narzędzi informatycznych, pozwalających na sprawną komunikację marketingową
    • komunikatywną znajomość języka angielskiego mile widziana
    • posiadanie czynnego prawa jazdy kategorio B

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).