Ta oferta pracy jest nieaktualna od 256 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. materiałów marketingowych

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 09.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy globalną organizacją inwestycyjną, a zarazem liderem w zarządzaniu aktywami, działającą na rynku jako Franklin Templeton Investments. Nasza główna siedziba zlokalizowana jest w San Mateo (Kalifornia), a nasze oddziały i wspierające nas spółki zależne znajdują się w 35 krajach. Świadczymy usługi i rozwiązania inwestycyjne w ponad 150 państwach na całym świecie.
    Specjalista ds. materiałów marketingowych
    Location: Poznań

    Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Materiałów marketingowych stanie się częścią zespołu odpowiedzialnego za utrzymanie materiałów sprzedażowych skierowanych zarówno do klientów instytucjonalnych jak i indywidualnych. Baza materiałów obejmuje m.in. broszury informacyjne, prezentacje, ulotki czy foldery, które wymagają cyklicznych aktualizacji.

    Głównym zadaniem Specjalisty ds. Materiałów marketingowych będzie kompleksowa opieka nad materiałami wykorzystywanymi głównie przez zespół sprzedażowy. Opieka obejmuje w szczególności identyfikowanie i wdrażanie zmian w treści dokumentów, aktualizacje prezentacji i koordynowanie procesów związanych z publikacją oraz dystrybucją materiałów. Do obowiązków specjalisty należeć będzie też współpraca z różnymi departamentami firmy –– przede wszystkim z działem prawnym, kreatywnym a także z działami odpowiedzialnymi za dostarczanie potrzebnych informacji.

    Oferta pracy na stanowisku Specjalisty ds. materiałów marketingowych jest propozycją dla osób, które:

    • chcą rozwijać swoją karierę w międzynarodowym środowisku i szybko adaptują sie do zmian
    • lubią i potrafią pracować samodzielnie i brać odpowiedzialność za to, co robią
    • chcą zdobyć doświadczenie w obszarze marketingu produktowego, ze szczególnym uwzględnieniem projektów związanych z zarządzaniem treścią (tzw. “content management”).

    Idealny kandydat...

    • Wykształcenie wyższe, mile widziani absolwenci kierunków ekonomicznych bądź związanych z marketingiem
    • Minimum 2-3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu, komunikacji społecznej, administracji
    • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Power Point)
    • Dbałość o detale, umiejętność pracy pod presją czasu
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Umiejętność ustanawiania priorytetów i równoległego prowadzenia kilku projektów, przy zachowaniu pełnej terminowości
    • Umiejętność rozwiązywania problemów i korzystania ze zdobytej wcześniej wiedzy
    • Elastyczność i chęć adaptacji do dynamicznie rozwijającej się organizacji

    OFERUJEMY:

    • Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu
    • Atrakcyjną lokalizację w centrum Poznania
    • Bogaty pakiet socjalny: ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe, programy: Employee Assistant, Staff Investment, karta Multisport
    • Stabilne warunki zatrudnienia
    • Imprezy integracyjne
    • Siłownię w biurze
    • Przyjazne i wspierające środowisko pracy
    • Udział w międzynarodowych projektach
    • Możliwość wdrażania/ wsparcia inicjatyw charytatywnych